![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo zie je maar dat je het vele werk beter kunt sparen,
Het is niks en zal ook nooit wat worden.. ![]() Kan ik de oude C-coupe's etc. wel erg waarderen. |
|
||||
|
||||
![]() haha een BOTOX KADETT
Michael
|
||||
|
||||
![]() Knakenbak...
Ken veel mooiere Opels ![]() Zijn zelf Opels bij die ik wel wil verruilen voor mijn VW's... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb hem ook nog nooit gezien in Enschede.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan ik er maar een paar van bedenken een mooie originele gt ![]() of een 70ties diplomat v8 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die roest niet aan de spatbordranden.
Er gaat niets boven een D-kadett in GTE uitvoering.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ook niet. maar ik kom dan ook nooit in Enschede
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat het een importje is met een nieuw kenteken er op
|
|
||||
|
||||
![]() wat een hok. Als je hem zo toetakelt zou ik ook wat meer dan 180 pk er in lepelen
![]() Doe mij, als we het dan toch over opel hebben, maar een leuke C-kadett met brede slofjes. Of die A-ascona... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik wel. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de goede oude tijd, het lijkt nog niet zo lang geleden, maar is toch alweer zo'n 10 jaar terug ![]() Er reed toen in de buurt ook zo'n porsche 924 of 944 rond (in Kootstertille) met zo'n mega-extreme kit. Ik ben alleen de naam er even van kwijt. Daar heb ik als ventje van 14 ook al eens bij staan kwijlen. Smaak moet zich ontwikkelen, laten we het daar maar op houden...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die porsche was een strosek toen dacht ik ![]()
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 Last edited by Richard : 28-01-2009 at 22:11. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goeie keus, die koplampen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vind dit wel wat, heeft een keer in de gti tuning gestaan ligt geloof ik een 3.0 v6 in, stond vd zomer bij mij om de hoek
![]() ![]() ps heb zelf een paar maanden een astra gsi 8v gehad, en beviel me prima reed echt niet verkeerd was ook gechipt, nokkenas enzo dus liep ook vrij hard voor een 8v
|
||||
|
||||
![]() die is echt heel erg mooi
|
||||
|
||||
![]() Leuk die kadett, totdat je instapt en je wer beseft dat er geen lelijkere interieuren bestaan dan dat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @pedaalemmer: so true.
@sanderz' foto: wow, wat een mooi ding. |
|
||||
|
||||
![]() Valt wel mee, zo lelijk vond ik die interieurs niet?
|
|
||||
|
||||
![]() ach,
ik ben opgegroeid met audi's en VW's. alles wat anders is dat is dan al gauw lelijk... ![]() wat mij altijd in het bijzonder ernstig stoorde is die immens grote snelheidmeter. maar ja, wie ben ik... |