|
|||
|
|||
uit de film Repoman
ik vin m leuk |
|
||||
|
||||
Die is echt awesome
|
||||
|
||||
Dikke wagens he?
mooi hoor
|
||||
|
||||
Is het iemand wel eens opgevallen dat er bij deze politie touareg's niet echt lichtmetalen velgen onder zitten? Als je goed kijkt is het een soort van kunststof scijf met een plaatje van een velg er op. Heb er eens naast 1 gestaan bij het stoplicht. Stond er echt even raar van te kijken. Vraag me af waarom ze dat zo doen? |
|
||||
|
||||
Omdat die gepantserd is, daarom!
Weegt krap 2x zoveel
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij zijn die hoepels niet gepantserd maar weg bezuinigd...
|
|||
|
|||
Quote:
Komt omdat die onkolen alle velgen krom rijden! Golfje's 5 rijden hier in FRL wel om met LM, hoeveel we er wel niet korm hebben... |
|
|||
|
|||
nieuwe leger auto
|
|
|||
|
|||
Die politie toureg`s zijn allemaal gepansert er zitten vol rubberen wiellen onder.
Daarom deze kappen. De ramen kunnen ook niet open. Mijn schoonvader heeft een keer met die lui staan praten.
|
||||
|
||||
hé komt die corrado niet uit westergeest? zag hem daar wel eens maar nu is die verneukt met oranje en zwarte verf?
|
|
||||
|
||||
ding is allang rip.