|
||||
|
||||
*edit*
Heb er PB van gemaakt. groete Thom
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
ja daar zat ik niet echt op te wachten thom. wat bereik je daarmee???
|
|
||||
|
||||
Quote:
En nu hou je erover op! |
|
||||
|
||||
Bij mij is het lekker makkelijk, alles staat op mijn vaders naam dus ik betaal lekker heel weinig
|
||||
|
||||
en nu hou je erover op????? waarom ik vertel me dat eens. omdat ik een meining heb. vreemd maar goed..
|
|
||||
|
||||
ik zeg niks meer.. ben ik dadelijk weer de boosdoender. haha net als toen..
weet je nog gertje.... |
|
||||
|
||||
Dat is niet alleen aan jou gericht, Richard, maar aan iedereen...
Dit soort discussie voer je maar via PM, email of MSN.. |
|
||||
|
||||
dat wilde ik horen want het voelde namelijk wel aan mij gericht. ook omdat je nog qoute vandaar.
maar we zullen het afsluiten want het leid nergens toe. en ik wil deze dischussie juist niet op msn voeren want ik het alfred erin staan maar daar zegt die nooit niks en hier juist wel. maar goed love you al. hahaha nou geen gekke dingen gaan denken...... we zijn er tenslotte om mekaar te helpen. toch!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik voelde em aankomen, had em dus 20 sec. na plaatsen maar geknipt en in PB gedaan...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Sorry, maar ik ga toch nog ff reageren. Sommige dingen laat ik nu eenmaal niet zonder weerwoord over mijn kant gaan. Richard wat mankeert jou, kun je niet lezen of lees je alleen wat jij wilt?
Dat je je aan mij irriteerd: mij best. Dat je me zo dom als een achtereind van varken vind: mij best. Dat je je afzet tegen advies van anderen: mij best. Maar ik vind het redelijk jammer en karakterloos van je om op deze manier een trap na te geven met betrekking tot een uitzichtsloze discussie, waarvan ik dacht dat wij die BEIDEN hadden besloten af te sluiten. Ook vreemd, omdat je me op het hart drukte in de andere topic's (ja het zijn er al meerdere helaas) dat het niets persoonlijks is.... mag je me dat na deze uitspraak nog eens proberen voor te houden. Mij maak je me de pis er niet lauw om hoor, denk alleen wel dat je op deze manier meer mensen tegen je in het harnas jaagt, dan jij kan bevatten. Er zijn misschien mensen die wel het beste met je voor hebben,waarvan jij hun meningen en ervaringen afdoet als onzin. En de reden dat ik geen behoeft heb om met je te spreken op msn? Omdat mijn invoer via het toetsenbord er op jouw beeldscherm klaarblijkelijk heel anders uitkomt. Hoop met deze post dan eindelijk een punt achter dit eindeloze gebeuren te zetten. Misschien spreek ik je nog wel eens op een meeting tot die tijd verblijf ik in de hoop dat luisteren wel een van je betere eigenschappen is. U zijt gegroet!
|
||||
|
||||
En nu weer ontopic... :lame:
Matheo er al uit??
|
||||
|
||||
Quote:
Okee, en nu houdt het écht op! Ik laat deze post staan, omdat ik je de kans van een weerwoord wil geven, maar dit is echt het laatste hierover, dat geldt voor iedereen! |
|
||||
|
||||
ik geef geen weer woord heb genoeg van alfred en z,n fratsen..
hij denkt dat ik meerdere personen hiermee kwaad maak nou dat is hem woord. de ballen alfred en 1ding nog. waarom heb je hier zo,n grote mond en als ik je wat via msn vraag zeg je niks of is het ja en amen. als je me nog wat wilt zeggen dan via msn. maar probeer me op een meeting niet aan te spreken want sta niet voor mezelf in.. wat mij betrefd is deze toppic geeindigd....... mvg richard-polo |
|
||||
|
||||
Quote:
beetje jammer dat er doorgedramd wordt ,niet allen door richard ,maar net zo door alfred ,daar is een forum niet voor en rich ik gaf een tip niks anders niks meer ,hpenlijk zijn jullie beiden verstandig en spreek met woorden ipv vuisten anders maak ik af waar jullie mee denken te beginnen en het kan me niet schelen wie begon ! SLOT GRAAG
|
||||
|
||||
wat voor tip gaf je me serge. sorry heb er niks van mee gekregen. help me even aub...
mvg richard-polo |
|
||||
|
||||
Toch maar een slotje erop
Jammer dat het zo moet |