|
|||
|
|||
kan dat niet lager.
|
|||
|
|||
Thnx voor de reacties jongens
Ik sta wel bekend als de man met de lage auto's op verbreed staal geloof ik haha Dat komt hier ook nog wel es onder maar dan in 15 inch zodat ie ook goed laag wil natuurlijk Op deze banden wil die niet verder,hij schuurt me nou al an zo af en toe |
|
|||
|
|||
Zo,ben de laatste tijd is wat bezig geweest,Zie foto's
Front gaat er nog es uit t.z.t vanwege Vento front en de wielen moeten is andere voor komen maar deze kunnen zo wel mooi eerst in de winter |
|
||||
|
||||
Zo is hij anders ook erg mooi hoor, vooral die tdi pijpjes doen het hem, en die zwarte wielen erg mooi hoor.
Een Vento front ben ik wel een voorstander van hoor is erg mooi in een type drie. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Thnx man,ik vind vento front ook wel dik
Vandaag ook nog even met de koplampen bezig geweest, Morgen maar even zien of het wel staat |
|
|||
|
|||
Als je staal zou pakken, een van de eerste met verbreed golf 6 staal miss ?
|
|
|||
|
|||
haha idd,dat is misschien wel een idee
Vind et zelf wel mooi,weer es wat anders |
|
|||
|
|||
Ziet er idd wel goed uit !
|
||||
|
||||
Ik vind dit veel mooier dan die heldere lampen.
En hij blinkt ook mooi hoor. Gr Ronnie.
|
|||
|
|||
Thnx jongens!
Ik ben er ook wel wijs mee nu,was eerst even wennen maarja en was em elke week,nu in de vakantie wanneer ik vind dat ie smerig is |
|
||||
|
||||
Staat weer gaaf gerben, nog planne met de knipperlichten om die iets donkerder te maken
|
|
|||
|
|||
Ja,zit ik nog wel aan te denken,morgen eerst nog maar es wat laten zakken en veerpootbrugjes monteren
|
|
|||
|
|||
Hey Koele, jouw mk3 is echt vet !!!
Kan je me even zeggen hoe je dat hebt aangepakt met die mk3 koplampen donker te krijgen ? Staat echt mooi, persoonlijk vind ik die ook mooier dan golf4 of angeleyes... |
|
|||
|
|||
thnx kerel!
Heb er gewoon een dun laagje backlightspray van motip over gespoten,wel de zwarte,als je die rooie doet dat lijkt zo raar :P |
|
|||
|
|||
Nou,ben weer es bezig geweest
De verf van de koplampen bladerde af dus de gril eruit,verdomme,knappen die ophangpunten af,imitatie troep ook altijd,dus ik de koplampen eruit halen,schoonmaken en gewone grill er weer in,gelijk even chroom logotje erin evenals achter Paar dagen terug men vr6 lip kapot gereden dus zaterdag even nieuwe halen,ook neem ik dan even een originele gti grill mee en die gaat dan in kleur en gti logo er ook weer op denk ik Verder nog even aan et knooien geweest met een plaatje voor de spiegel,dat is mooi gelukt dus de spiegel is er nu af,nu nog even opzoek na een mooi klein strak spiegeltje voor de andere kant want dit is geen porum zo Ook heb ik em rondom nog wat laten zakken,verder als dit wil die echt even niet met deze maat banden dusja Heb al wat bedacht voor wielen wat snel een keer moet gaan gebeuren Eerst wel even genoeg geluld Hier foto's |
|
|||
|
|||
Net even de lamellen van de embleemloze grill zwart gespoten (had ik in kleur) en er toch maar weer even in geknooid,als er toch ook geen tywraps bestonden :roll:
Vind et toch wat meer hebben als met logo |
|
||||
|
||||
knappe oto koele
welke velge komen er onder ... |
|
|||
|
|||
Thnx man
zit nog te twijfelen,je ziet et wel wanneer ze eronder zitten Heb vandaag ook even weer vr6 lippie opgehaald Natuurlijk even een paar fototjes gemaakt Op deze foto's is men boodschappenkarretje ook goed te zien |
|
||||
|
||||
Mooie golf, de vr6-lip staat stukken beter
|
|||
|
|||
Bedankt en dat ben ik wel met je eens idd,nou even wat meer uitkijken,deze lipjes kunnen niet zoveel hebben haha
|