|
||||
|
||||
en wat voor auto is dit dan???
|
||||
|
||||
smart lampen?
|
||||
|
||||
Quote:
ga dat zelf maar uitvinden.....of speel t spelletje van golfc@brio.com gewoon mee
|
||||
|
||||
De golf 6 GTI was ook erg fijn trouwens.....
|
||||
|
||||
Quote:
shit, gesnapt
|
||||
|
||||
Quote:
veelal het zelfde als elk jaar. en had een broodje dönor gegeten wat totaal slecht viel. zo ook een vriend van me. zodoende was het mijn dagje niet... wel een voordeel is dat ik me polijst spulletjes weer kompleet heb. |
|
||||
|
||||
ik ga al jaren en laatste 2 edities vielen tegen; vandaar dit jaar met in t achterhoofd dat als t weer zou tegenvallen we maar eens een keertje of misschien meer gaan overslaan.......maar ondanks de gigantische hoeveelheid scirocco's :mrgreen: vond ik m dit jaar weer top....waar een kredietcrisis wel nie goed voor is want mede daardoor waren er minder stands en dus ruimte voor andere opzet, race arena etc etc. (gelezen op andere site)
|
||||
|
||||
Quote:
haha das ook grappig ik ben zelf net terug en heb ook een broodje doner gegeten maar ik had nergens last van gelukkig.Ik had vorig jaar een patat genomen die totaal verkeerd viel,dus ik dacht dit jaar geen patat maar een broodje.Vond het als andere jaren toch wel weer leuk om even rond te lopen. En heb ook nog wat spulletjes gescoord dus ik ben wel blij dat ik weer geweest ben dit jaar.Ik heb het wel altijd na een uurtje of 4 daar rondgelopen te hebben wel weer gezien. Edit ook geen last gehad van groene stickers of winterbanden. Gewoon zonder erheen gereden in mijn 4 weken oude octavia en geen duitse leernicht die ook maar iets zei ! Geluk ??? ach das met de domme Last edited by classic-edition : 01-12-2008 at 20:58. |
|
||||
|
||||
Ben vandaag ook geweest, vond het ook beter dan voorgaande jaren, veel scirocco's, skylines. Was idd wat ruimer opgezet en het was ook niet superdruk dus alles was goed te zien en te fotograveren. Schroefsetjes van 145 euro , hieronder wat foto's van mij.
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, weinig aan toe te voegen. Heb me in ieder geval prima vermaakt. Zal zo even wat foto's in het album zetten hier. Heb inderdaad wel wat stands gemist, vooral bij de automerken. Ford, Opel... niet gezien dit jaar. Was daardoor inderdaad wel wat "leger" als voorgaande jaren, maar wel prettiger van opzet, kon overal goed bij Edit: er staan wat foto's in de startpost, de rest is te vinden in het foto album...
Cabby Last edited by Christiaan : 01-12-2008 at 21:21. |
|
||||
|
||||
Zo ook weer terug, idd iets andere opzet, minder stands, helaas ook minder gezellige zithoekjes om eens lekker jezelf vol te eten, dus maar staand gegeten, en dit ondanks de opvallend rustige beurs vloer.
Die Roemenen met hun goud, een toppertje haha. Opvallend veel Robocop achtige velgdesigns en het verlichtingsassortiment wordt ook aleen maar groter. Heen ging super geen enkele file of Umweld zone gezien, maar terug werden we vanaf de parkeerplaats (ZUID) direct een Umweld zone ingeleid, die zeker een half uur aanhield incl een deel A3, nog steeds vraag ik me af hoe ze controleren... Eindconclusie de entree was weer een eurootje of 2 duurder en het vertier weer een eurootje of 2 minder, ik weet nu hoe de nwe rocco eruit ziet en al met al is een dagje MESSE nog steeds de moeite waard. |
|
||||
|
||||
heeft er iemand een foto van de stand van ronal gemaakt ik zal de ronal aero18 nog wel eens willen zien..
dus laat zien die fotos...... |
|
||||
|
||||
Ben er gisteren ook geweest samen met KB2, was gezellig maar vond het rustig. Ook qau standhouders. Maar die Passat R36, geweldig
|
||||
|
||||
Afgelopen zondag even met de club naar Essen geweest alwaar de Essen motorshow was.
Vond het minder druk dan voorgaande jaren,zowle met bezoekers als me materiaal wat er stond. Zo was de kelder dicht en was er een race arena neergezte wat toch ten koste gaat van de stands. Stond voor de rest weer veel mooi materiaal daar. Na de tijd ff nafetafeld bij Uwe's gril wat weer gezellig was.. Hierbij een kleine impressie. Meer foto'sonder deze link. http://www.mijnalbum.nl/Album=OZJMTVEU Mvg VWteamPG crew Last edited by vw roadwarrior : 03-12-2008 at 20:49. |
|
||||
|
||||
ik vond dit jaar het leukste van de afgelopen 5 edities... Veel meer activiteiten, zoals lowrider show, driften en 2 stripteases gezien...
verder ook nog leuke spullen gekocht... Foto's worden vandaag/morgen online gezet!
|
|||
|
|||
vandaag geweest, sixpack nog ff gesproken, mooie auto`s gezien , waaronder de golf twee, met carbon dak,verder viel het wat tegen , volgend jaar maar es overslaan
|
|
||||
|
||||
Quote:
veder niks op toe te voegen. Kheb me ook wel vermaakt. Vooral op de terug reis de opel stonk een beetje haha Maar voor de rest houd het op
|
||||
|
||||
Gister even geweest en net zoals al meerdere zeggen vond ik het weer een van de betere edities.
veel motortuning standjes op vw gebied en de laatste chromen onderdeeltjes nog even aangeschaft. |
|
||||
|
||||
vond het minder dan voorgaande jaren..
Minder stands door de race arena,en de kelder was ook dicht. Positieve dingen,de race arena en de gallerij met supercars |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Tegenstrijdige verhalen, de lowridershow en stripteases waren er al langer trouwens. Maar ben benieuwd wat ons vrijdag te wachten staat. Als ik de foto's zo zie is het beter dan vorige jaren. Maar mensen maken natuurlijke foto's dingen die ze mooi vinden dus dat kan het beeld wat vertekenen.