|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik heb een persoonlijk andere interpretatie van beperkte financiën.. maar goed
't is een erg mooie auto, dat staat voorop.. en hij wordt alleen maar mooier!
|
|||
|
|||
toppertje,is een heeel mooi golfje,houden die handel,ben persoonlijk niet zo op die westmoreland grills ma ja je moet wat aparts he
|
|
||||
|
||||
Effe ter toelichting dan, je hoeft niet met een dikke R32 te komen van tig duizend euro om de blits te maken......
Iedere euro en iedere minuut die erin gestoken zijn zijn er met liefde in gestoken neem ik aan, de basis was een "nette golf 2" en ik kan eroverheen lezen maar volgens mij zijn er geen tienduizenden euro's in gaan zitten om tot dit mooie resultaat te komen toch??? Last edited by variejantje : 30-11-2008 at 11:25. |
|
||||
|
||||
heb je helemaal gelijk in hoor... geen tienduizenden euro's, maar wel vele duizenden. Taxatiewaarde is 10.500 euro. Is geen low budget project wat je veel ziet op basis van een mk2. Zo kwam je opmerking een beetje over. Ik heb nergens op bespaard. Behalve op een complete spuitbeurt van de auto. Heeft dus een paar plekjes die jammer zijn.
Last edited by stn1 : 03-12-2008 at 12:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
2 dan en een zwarte.. weer een kleine update; zoek t verschil Last edited by stn1 : 02-12-2008 at 19:58. |
|
||||
|
||||
Vanochtend weer twee doosjes uit the usa binnen.
Mooie 944 deurgrepen, gelijk maar even aangepast en erin gezet. Alleen de sleutel passend maken viel tegen. Maar toch gelukt. Zal ik van t voorjaar een keer polijsten. Ben voorlopig nog even met de teledials bezig. En achterlichten in smoke en rood. Zijn gespoten lampen maar wel erg netjes. |
|
||||
|
||||
Wel een beetje jammer dat jij dit nu weer eerder moet hebben.......
Mooi hoor!
|
||||
|
||||
Quote:
haha... die greepjes komen er bij jou toch niet op.. en nu weten we hoe de achterlichten zijn.. |
|
||||
|
||||
Hey vet man, heb zelf ook mk2 uit 84..waar heb je die amerikaanse achterlichten en klapraampjes gehaald?
Ziet er super vet uit! Ik ga mei 2009 ook naar Wothersee maar niet met de mijne, moet nog teveel aangebeuren! Succes verder met de golf! |
|
||||
|
||||
US achterlichten is veel forums in de gaten houden en toeslaan als je wat tegenkomt..
zelfde geldt eigenlijk voor de Happich ramen, dat spul is tegenwoordig erg zeldzaam Rob! Ziet er puik uit Peter-Alexander, erg leuke updates te laatste tijd!
|
||||
|
||||
Die achterlichten en ook de rest van de wagen zien er erg strak uit
|
||||
|
||||
thanks, nu nog de us bumpers erop en dan is t detailwerk...
|
|
||||
|
||||
net binnen.. eens kijken of dit echt iets meer glans geeft dan de belgom alu |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit werkt zeer zeker. Geeft een mooi resultaat. Men broer gebruikt het ook. Golf 1. GTI 1983 van men broerke. youtube-link
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 17-12-2008 at 19:56. |
|
||||
|
||||
Eindelijk de canadese voorbumper kunnen monteren, achter had ik paar weken terug al gedaan. Was even werk maar zit perfect. Jammer genoeg moet je toch een kenteken voeren in nl maar goed. Heb hiervoor een kentekenplaathouder van een golf 1 gebruikt en deze op de binnenbalk van de bumper gemonteerd. Iets schuin en rechts natuurlijk. Lampjes aangesloten etc. Verder ook de rabbit logotjes voor de zijschermen binnen. Heb ik de buitenkant af in us style. Zou evt nog zijschermen kunnen nem maar denk niet dat dat mooi is..
Heeft iemand het bestelnummer van de hella h4 lampen met stadslicht voor in mn front? Heb ik nu niet erin zitten omdat ik stadslicht in de bumper had zitten. |
|
||||
|
||||
Ziet er puik uit.. komen er nog chrome biezen in de voorbumper?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ze in de achterbumper er ook uit.. als ik een setje tegenkom voor voor en achter komen ze er zeker in |
|
||||
|
||||
ik zou snel die plaat weer in het midden hangen.
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja.. dan is t id een beetje weg.. |