|
||||
|
||||
Hij staat er mooi bij, je kan er zo mee naar oostenrijk :P
|
|
||||
|
||||
Dank je Mathijs, ben jij er ook weer bij?
Vandaag eindelijk iets gedaan aan die dakantenne waar ik me al vanaf de aankoop aan stoor: Ik heb geen idee waar die ooit voor geweest is, maar ze hebben er wel mooi een gat voor geboord in mijn dak.. Ik heb even gedacht over hoe ik dit weg wilde werken, dopje, lassen of toch een ander idee. Laatst de oplossing bedacht en vandaag dagje vrij, dus uitgevoerd: |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
|
||||
|
||||
das inderdaad ook een oplossing om een gaatje weg te werken... er een grotere in zagen...
|
||||
|
||||
van een m6 gaatje een 80x150 gat gemaakt
ps. hele mooie jetta!
|
||||
|
||||
trouwens wel een hele strakke vento aan het worden zo... ik zeg.. projekt zwo spiegels erop en nooit meer iets aan doen.
|
||||
|
||||
Dank je wel!!
Toen ik hem kocht was het plan er niets aan te veranderen, dat is niet gelukt.. Hij heeft wel een beetje flaporen inderdaad, ben nog aan het denken wat ik daarmee ga doen. |
|
||||
|
||||
@Tsjeerd: Lekker voor het mooie weer, das pas antenne weghalen.
Ja ja wij gaan er ook heen, maar wij gaan van 10 mei tot 17mei. weet niet of ik jou dan nog zie daar. |
|
||||
|
||||
Mooie oplossing voor de dakantenne Tjeerd.
Nu staan er 1 cabrio en 1 semi cabrio voor de deur in zeewolde ps zelf gemonteerd en gezaagd of laten doen ? Ik vind het zeer geslaagd in ieder geval. |
|
||||
|
||||
Mooie Vento zeker zo met het zonnedak erin
Deze was een paar jaar geleden nog van mij. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan vergeet je er nog een paar Goed gelukt Tjeerd! Dikke shit |
|
||||
|
||||
Dank je
@ Marco: Zelf er in gezet, valt best mee.. Mijn broer heeft het zaagwerk gedaan omdat hij wat netter volgens het lijntje kan zagen @ Matthijs: Wij gaan volgens mij vanaf de 16e, dus kleine kans dat we elkaar tegenkomen. |
|
||||
|
||||
Ziet er superdik uit, zo!
slijptol en een twingo dakje? Details zijn welkom.. |
|
||||
|
||||
Hier nog een paar van de parkeergarage Vette bak hoor!!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
@Wegstrijder: Dank je wel, ben er ook erg blij mee.
@Beetlefreak: Vette foto's hoor, Thanks! @Smeerpeer: Wat wil je weten (iig geen slijptol maar decoupeerzaag Heb er dit weekend oranje knippers ingemaakt en een setje polo klinken gehaald, de boel een beetje klaar maken voor de See |
|
||||
|
||||
Wat voor een dakje zit er nu in dan? En hoe heb je de hemel afgewerkt?
Je Vento is echt supervet geworden! |
|
||||
|
||||
Eentje van een polo 6n open air. Netjes.
Dank je |
|
||||
|
||||
he joh, open eens een project topic!
|
|
||||
|
||||
Is goed, na mijn vakantie, is het mogelijk de post van de jetta ombouw over te zetten?
|