|
||||
|
||||
laswerk is strak zeg!! netjes zon nieuw front eroplassen
|
||||
|
||||
Ik zou me inderdaad nog maar eens bedenken op dat zwart.
En als je hem weer net zoiets wil hebben als nu is dit misschien wel een leuk kleurtje: Maar welke kleur staat er eigenlijk op het kenteken ?? Ziet er goed uit al je laswerk. Gaat goedkomen !!!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Quote:
er staat rood op het kenteken. tja is ook wel een mooie kleur. veeelste veel keuze!!! dit is ook een heeel mooi kleurtje: |
|
||||
|
||||
Voor de mensen die het las en slijp werk willen uitbesteden: 0610641095
|
|
|||
|
|||
weet wat je zegt!!! jou golfje valt nog wel mee kwa rottigheid! ik heb ze hier ook al wel is gehad sommige is bijna geen redden meer aan! en dan toch compleet repareren
|
|
||||
|
||||
vandaag velgen gekocht
wil nog even kijken of ik bredere randen er voor kan krijgen voor een mooie prijs. ik ga de velgen stralen en polijsten als ik andere randen gekocht heb. (doe ik zelf) breedte: 6.5 j et waarde : 33 inch: 15 |
|
||||
|
||||
Kijk aan, staat altijd goed een setje RM's !!! Laat je die harten zilver of een andere kleur ??
Die grijze kleur op Ron's auto is ook mooi, maar ik zou voor een rood-tint gaan aangezien dit ook op het kenteken staat. Ik stel voor dat je maar even een keer naar "de grote stad" komt binnenkort en jezelf ervan overtuigd dat het marsrood moet worden !!!!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
hahaha,
is goed, in het echt is het natuurlijk altijd mooier dan op de fotos. maar marsrood heeft iedereen al, maar het is zeker heel mooi. |
|
||||
|
||||
Vandaag bij de raamhoek afgelast
Voor: Na: nu de andere kant nog: |
|
||||
|
||||
Hoi gerrit
Ziet er goed uit en je vordert lekker. Gr merijn (p.s. je onderdelen zijn binnen ) |
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt haha helemaal super |
|
||||
|
||||
Linkerkant doorgelast
En de rechterkant doorgelast binnenkant frontje mooi afgewerkt |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, ga door, ga door
|
||||
|
||||
Vandaag iets leuks binnen gekregen
|
|
||||
|
||||
Dit is men broertje zen golf 1.
moest je nog ideetjes zoeken. Het filmpje is het wel mindere kwaliteit maar das de slechte kwaliteit van men camera. gilf 1 GTI 983 van men broerke (youtube-link) Rolan velgen zijn ondertussen vervangen door setje BBS RS001. (zal er vandeweek wel is foto's van maken en posten) Grtz Jel
|
|||
|
|||
heftig stukkie muziek der bij;-] maar klinkt niet verkeerd hahaha. en wel een mooie mk1
|
|
||||
|
||||
vandaag nieuwe onderdelen binnengekregen
en nog kleine 2de hands spul gekocht |
|
||||
|
||||
Zou ook niet voor Zwart gaan, er zijn zoveel mooie orginele Golf kleuren!
En zo'n kleur rood als hierboven is toch veel mooier!! Zwart is zo saai, en een leuke old-timer vraagt om een apart hip kleurtje Je pakt het wel leuk aan zo! en zal wel leuk rijden met zo'n KR..
|
||||
|
||||
Bedankt.
ik zie dat er idd al heel veel mensen een zwarte kleur hebben. waarschijnlijk word het nou deze kleur: |
|
||||
|
||||
Dan zou ik dus marsrood doen. Als je die TT kleur neemt lijkt het straks net of je een verkeerde tint marsrood hebt gebruikt.