|
||||
|
||||
Nee geen eentje, maar een kenteken zoals ongeveer: 01-GBB-1
1tje krijg je als je je papieren kwijtraakt dacht ik.
|
||||
|
||||
Quote:
GBB is zo erg nog niet, als er maar geen DGB in staat. Maar voor zo'n oude auto zou ik 't dan inderdaad jammer vinden, ik ga er niet van uit dat je dan nog blauwe platen ervoor kunt krijgen namelijk...
|
||||
|
||||
Kan net zo goed hoor. Als de auto maar van voor 1 jan 1978 is. Maar dan kun je net zo goed een historisch kenteken aanvragen. Dat kan namelijk nu voor auto's tm 1 jan 1978 ipv het vroegere 1-jan 1973
|
|
||||
|
||||
Quote:
En dan krijg je voor zo'n ingevoerde hysterische auto blauwe platen met die letters achter elkaar?
|
||||
|
||||
nee. 00-YB-00
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal duidelijk |
|
||||
|
||||
En nog maar even onder de aandacht brengen.
Iedereen die een GTI-tje in de aanbieding heeft mag dit hier ook even neerzetten, mits de prijs onder de 1000 eypo zit. Een beetje werk mag, maar voor een motor-swap ben ik niet echt in. Blikschade liever niet, tenzij de delen te vervangen zijn (deuren, klep, motorkap, schermen). Interieur mag aan gort zijn of zelfs afwezig, schokbrekers mogen versleten zijn, banden mogen op zijn, en de velgen mogen wat mij betreft zo krom zijn als de binnenkort terugkerende komkommers. En de kleur hoeft dus niet meer persee wit te zijn. Ik wil gewoon weer een auto hebben, eentje die rijdt, en eentje die langer dan 'n maand of twee rijdt.
|
||||
|
||||
En weer eens omhoog.
Beetje onzin weer de zelfde auto op te willen bouwen, dus vanaf nu hoeft het alleen nog een nette betaalbare 16v te zijn!
|
|||
|
|||
Dus je wilt geen strakke witte meer?
Ik heb mijnde net te koop gezet,geen snelle maar wel een superstrakke! http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=48548 |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Precies. Hoe mooi ik die witte ook vind, ik heb nu gewoon even geen dikke 2k liggen. Anders was ik al lang klaar geweest... d'r staan best leuke Golfjes op MP.
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi, zelfde uitvoering, bouwjaar en motor als de mijne, maar helaas te duur voor me op 't moment. Geen kritiek op jou of je prijs overigens, maar als ik kijk wat er in mijn Golf gestoken is weet ik niet precies hoe je aan dik 2000 euro komt voor een 1.3. Hoe dan ook, leuke Golf, maar te veel geld. En je geeft het in je topic zelf al aan. 1.3 is gewoon traag, en je wilt naar GTI terug. Ik wil ook wel weer wat snellers.
|
|||
|
|||
Jep,maar jij wou toch een ander blok erin knikkeren of heb ik ergens overheen gelezen?
En die prijs,weet niet wat jij in gedachten hebt? |
|
||||
|
||||
neem aan dat je weet wat hij voor zn eigen 1.3 betaald heeft?
|
|||
|
|||
Ja maarjah,dat is de mijne niet
En toen was die standaard.de prijs voor mijnde is met alles erop en eraan plus nog wat meuk erbij en overigens de vraagprijs zoals ook wel in het topic staat |
|
||||
|
||||
Quote:
De Golf kostte 100 euro, de velgen 50, de nieuwe Nankangs 250 en de schroefset 300. En 't interieur dat er in zat was minstens net zo netjes, maar heb ik gratis weg gegeven als ik me goed herinner. De bumpers kwamen nieuw van Alberto af, voor 90 euro. Dus meer dan 1000 euro ga ik zeker niet betalen voor een verlaagde witte Golf 1.3 De mijne was trouwens ook een witte Golf 2 1.3 Function uit 1992, heel vuil, maar prima in de lak, net als de jouwe. En 't blok liep prima tot ik 't gesloopt heb. Dus nogmaals, zeker geen kritiek op jouw Golfje, ik kijk er alleen anders naar denk ik. Ik vraag me gewoon af waar die andere 1300 euro in zijn gegaan. Om dit een beetje kracht bij te zetten... er staat op MP een mooie blauwe G60 (ook op kenteken) voor net zo veel geld. Als ik die centen had wist ik 't wel.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 18-11-2008 at 19:07. |
|
|||
|
|||
Weet niet of je hier iets mee kan,
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=237491
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als 't volgende week niks wordt met de GTI ga ik daar eens navragen. Prijs is op zich prima, en de auto ziet er niet zo slecht uit. Thanks!
|
|||
|
|||
Quote:
Vond hem er ook niet slecht uitzien en de prijs valt mee.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |