|
||||
|
||||
verwarmen van de kassen helpt meestal wel ik heb al menig auto gedaan zonder
lak schade dus als hier iemand ooit hulp bij nodig heeft ?? pm |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit met de winterhoepels.. bekende locatie ook Rick
|
||||
|
||||
Hey Misha thnx! Ik ben er ook blij mee en zeer tevreden over het resultaat van de gecoate Speelines
Spoorverbreders uit Essen paste helaas niet dus moet ik nog afdraaien. Komende tijd afwerking van audio..bekleden en afstellen. Waar heb je eigenlijk toen die foto's gemaakt toen jij nog de trotse eigenaar was, want dat vonden rick en ik ook een mooie locatie |
|
||||
|
||||
Winter wieltjes er eindelijk onder!
Afgelopen week zijn eindelijk mijn bandjes binnengekomen na een maand wachten. Bridgestone Potenza 165/50R15 op een hoogglans gecoat Speedline met wit gespoten kapje is het eind resultaat en ben er dan ook zeer tevreden over.
Had op Motorshow Essen nog spoorverbreders gehaald, achter 15mm en voor 10mm, maar bij het monteren kwam ik erachter dat ze niet goed paste. een milimeter opstaand randje staat mij in de weg om ze te monteren maar dat wordt binnenkort opgelost. Foto's zullen dan snel volgen! Momenteel bezig met mijn audio installatie..zit er bijna in op paar tweaters na. Verder hoef ik alleen nog te bekleden en af te stellen Als alles is bekleed gaan mijn nieuwe matten uit Essen erin ( aangezien ik die nog niet had) Genoeg vooruitzicht nog dus in de winter hoef ik me niet te vervelen! |
|
||||
|
||||
Welke locatie bedoel je.. ik had namelijk nogal wat verschillende locaties geloof ik
|
||||
|
||||
Die locatie met die grijze loods en waar die oranje en witte strepen op staan..
Ik hoor het wel waar dat is, want wil daar misschien nog een keer foto's maken in deze staat of als mijn velgen zijn opgeknapt. |
|
||||
|
||||
leuke foto's en mooi golfje geworden!
|
||||
|
||||
Dat is op het industrieterrein.. als je vanaf de stad gezien linksaf gaat bij Padifood en dan weer de eerste links (langs die voetbalclub af).
Die straat doorrijden en dan is het aan de rechterzijde in een flauwe bocht.. Je ziet het vanzelf wel als het goed is!
|
||||
|
||||
Mooie auto, maar ik vind de velgen veel te smal staan... Ik weet zo 1-2-3 even niet hoeveel inch ze zijn, maar 't staat alsof 't niet veel meer van 5" is met een heel verkeerde et...
|
||||
|
||||
Nette Golf!
Ik zou kijken of je een soortgelijk setje kunt vinden als wat Misha er onder had, dan is hij gelijk ' af ' .
|
||||
|
||||
Quote:
die set is er ook nog, dit is zijn winter set het zijn clio speedlines, 6,5J breed en voor de rest goede waardens. komen achter ook nog spoorverbreders tussen om hem iets dikker te maken achter. voor de rest, ziet er goed uit robbie!!!! |
|
||||
|
||||
Vandaag even naar verschillende sloopbedrijven geweest in de regio maar helaas niet gevonden wat ik zocht. Moet nog de rechterkap van mijn hoedenplankdrager hebben.
Is afgebroken dus houd mijn hoedenplank niet meer vast. Gelukkig niet met legen handen naar huis gegaan, een knopje waarmee ik mijn achterbank uit het slot trek..jawel een flinke aanwinst en verbetering van mijn golfje Ook nog even bezig geweest met mijn muziek installatie, zit er bijna in! Morgen even foto's maken.. Heb een Rockford Punch composetje, lightning audio mono blok, dubbel spoels 500watt Lightning subje en 4 kanaals Lightning Bolt versterker Komen nog achterspeakers in maar wil ze niet in mijn hoedenplank hebben en helaas maakt Rockford geen kleinere ovaaltjes dan 6x9.. dus tja, weet nog niet wat ik ermee ga doen! Iemand idee voor paar goede achterspeakers? Ideeën altijd welkom!!! |
|
|||
|
|||
http://www.rondevries.nl/catalog/pr...roducts_id=5864
http://www.rondevries.nl/catalog/pr...roducts_id=4417 Als ik me niet vergis was het 5x7" toch he ? |
|
||||
|
||||
Thnx voor de informatie Renegade! ik denk dat het een van die 2 wel wordt
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat speakers in de hoedeplanksteunen 4x6" waren eigenlijk ..
Gisteren even in het echt gezien, in het donker wellis waar maar oke, ziet er in ieder geval nog steeds erg goed uit.. ben benieuwd komende zomer!
|
||||
|
||||
Het is idd 4x6, maar dat heeft Rockford wel, is een vrij gangbare maat in Amerika. En RF is zoals je weet Amerikaans. Zou zelf trouwens voor een Polk DB461 of de GroundZero 4x6 speaker gaan.
|
|
||||
|
||||
Ik heb even gekeken bij Ron de Vries voor 4x6" en die hebben ze ook van Rockford.
Ik ga waarschijnlijk toch voor de Rockford om de set 1 geheel te houden Toch bedankt voor je tip! |
|
||||
|
||||
Hee robbie!
Vertel de mensen hier even wat er gebeurt is met je golfje! echt kut man. Maar jij knapt het zo weer op, dat weet ik zeker! Meeting 1 maart ga ik wel proberen bij te zijn. Eerst samen carnavallen!! (zondag) |
|
||||
|
||||
Ik zeg het je Rob, zo is het een showstopper!!