|
||||
|
||||
Quote:
sorry, deze had ik niet gelezen, maar in ieder geval, als het keuringsresultaat goed is, verwijderingsbijdrage is binnen(tot 25 jaar daarna nvt)en de douane heeft accoord gegeven(onmiddelijk dus, want bpm vrij) met een beetje geluk heb je morgen al je apk rapport binnen, als het goed is is die vandaag verstuurd, kenteken zaterdag??maar prik me daar niet op vast. |
|
||||
|
||||
Hier nog wat pics van de keuringsdag:
De Notch naast Hajee's erg fijne Golfje De Notch op de remmentest De notch op de vluchtstrook! Een kapotte km-teller, een kapotte benzinevlotter en een zuipende motor kunnen er vor zorgen dat je op eens stil staat! :o En dan eindelijk.....voor de deur! Er moet/mag nog wel e.e.a. gebeuren maar Miss G. is maar wat blij met d'r "nieuwe" bolide! |
|
||||
|
||||
[QUOTE=keverpech]Hier nog wat pics van de keuringsdag:
De Notch naast Hajee's erg fijne Golfje he hallo! mooie foto's bij de rdw! heb je al iets binnen van de keuring? apk rapport of zo? balen van de pech onderweg, maar ik zie dat je uiteindelijk toch wel bent aangekomen. je vriendin was zeker wel blij dat ze uiteindelijk kon rijden!! groeten hendrik-jan |
|
||||
|
||||
coole foto's
|
|
||||
|
||||
Wat staat tie toch fijn bij de rest van ons interieur!
|
|
||||
|
||||
Quote:
:-) kicke speakers trouwens