|
|||
|
|||
14":
- Scirocco 16 klauwen zoeken, die passen meteen... heb je dus 256mm schijven 15": - Wilwood - G60 (heb nog een set liggen) - Allerlei opties eigenlijk... De meest voorkomende en betaalbare opties zijn toch wel de scirocco 16 klauwen en remtangen... Die passen met geluk in bepaalde 14ers... sowieso in 15inch.. En dan heb je dus nog de G60 remklauwen, waarvoor je een kleine adapter nodig hebt welke je op alle forums kunt kopen (kost je een 100 euro voor een setje). |
|
||||
|
||||
Ga maar voor de Wilwood remmen,dan ben je er in 1 keer vanaf.
Kost een paar centen maar bevalt zeer goed. |
|
||||
|
||||
Zullen zeer waarschijnlijk dan wel Wilwood's worden
Quote:
MMP 11" Wilwood Kit Minus rotors Golf 1/Rabbit/Cabriolet/Jetta/Scirocco All $675.00 zoals ik er op uit maak heb ik hier genoeg aan moet alleen nog remschijven kopen? Dan de vraag welke remschijven raden jullie aan?? |
|
||||
|
||||
Volgens mij kun je bij het canadese set gewoon de 280mm schijven van de G60 gebruiken.
Vraag dit voor de zekerheid even aan gti1-g60. Ik heb nml destijds adapters op maat laten maken voor mijn 2 delige schijven. Groeten Jan. |
|
|||
|
|||
Quote:
Idd G60 is een goede keuze , heb ik ook. wat had je zelf in gedachten
|
|||
|
|||
zitten ver zelf gemaakte adapters op.. maar dat moet geen probleem zijn als je beetje handig bent.. gebruik wel goed staal en geen troep
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt. En met de bijgeleverde adapters ook niet groter. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan iemand mij vertellen waar het verschil in zit hier? Aangezien de fusees volgens Etka gelijk zijn. Of zit het hem in de remtang? EDIT: dat kan dus ook niet...aangezien er brackets gebruikt worden. Was ik vergeten. EDIT2: Het zit hem zeker in de afmeting van de bracket? Omdat de auto`s verschillende remschijfdiameters hebben? Last edited by René : 28-10-2008 at 19:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit gaat over een golf 2! Golf 1 past, golf 2 heeft verschil in stuurstangkoppen. |
|
||||
|
||||
Okee....ff offtopic als het mag....
Wat heeft de stuurstangkop met de klauw/bracket te maken? Aangezien deze aan de achterkant van het fusee zit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Stuurkop komt dan tegen de bracket aan. |
|
||||
|
||||
Hoe zit dat dan als ik vragen mag? Aangezien de bracket&klauw aan de voorkant zitten. En de stuurstangkop aan de achterkant.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Golf 2 (please note you will require steering knuckles off of a golf 3 2.0/Corrado g60/passat 16v )
Golf 3 2.0L/Cabriolet >94/Corrado G60/Passat 16V Golf 3 VR6/Corrado VR6/Passat VR6 B3/B4 De brackets zijn op maat gemaakt voor deze fuseestukken. En er zit weldegelijk verschil tussen de fuseestukken van de eerste golfjes 2 en de latere types inc de golf 3. Wijsneus |
|
||||
|
||||
Ik een wijsneus? Etka zal je bedoelen
Maar hoe zit het dan? aangezien al die fusees de nummers *** 407 255C en *** 407 256C hebben? |
|
||||
|
||||
Je hebt de : 191 407 255c/191 407 256c
Maar ook de : 357 407 255c/357 407 256c Tussen deze 2 zit dus verschil qua maatvoering/schijfdiameter Gr Jan. |
|
||||
|
||||
ah.. ik dacht dat de eerste 3 cijfers alleen maar de type aanduiding was voor welke auto het onderdeel was.
Weer wat geleerd. Thanks Jan. Nu nog antwoord op mn andere vraag...hoe een bracket de stuurkop kan raken |
|
||||
|
||||
En.......stel je hebt een fusee met het nr 6N0 407 255C
Welk type bracket zou je dan moeten nemen? |
|
||||
|
||||
Even een foutje van mij, heeft niks met de bracket te maken, maar met de schijf.
Deze komt dan tegen de kogel. Er moet dus meer knik in zitten. |
|
|||
|
|||
1e golf 2 GTI heb de remblokhouder aan de fusee en de Latere GTI heeft die los net als de golf3
Is dat niet het verschil?? |