|
|||
|
|||
voor 15€ een veerpootbrug
|
||||
|
||||
een volle tank
|
|||
|
|||
Wössner zuigers, versterkte klepveren, en arp boutenset
|
|
||||
|
||||
winterwieltjes + donkere achterlichten
|
||||
|
||||
afgelopen week ging erg hard (voor de bankrekening iig). deurbakken met oldschool speakerkapjes (votex) voor de 35i en een hagelnieuw composetje. ben al een paar dagen bezig met aanpassen om alles passend te krijgen.
vorige week nog een setje 15" merc velgen van t forum af geplukt, wachten is op adaptors.
|
||||
|
||||
mijn nieuwste aanwinst is een setje Ferodo remblokken:P
|
||||
|
||||
1e setje 13'' VIAL 6j ET36 2e setje 13'' Centra 6j ET33 Centra's gaan gepolijst worden en de VIAL zijn alweer te koop en de ballonbanden gaan de bak in..... |
|
||||
|
||||
Die Centra's heb ik ook nog liggen, alleen geloof ik dat het imitaties zijn. De Centra's zijn boller en hebben 3x7 sleuven, deze hebben 3x6.
Laatste aanwinst voor de Passat: olie, oliefilter, verkeerde klepdekselpakking en een paar keer een emmer water. De kvs loopt ergens d'r uit namelijk... Voor de Golf... KR motort, 'n jaar ofzo geleden al.
|
||||
|
||||
geen idee der staat wel gewoon centra in die bolle centra's heb ik ook wel eens gezien idd
|
|
||||
|
||||
2 setjes wiellagers voor op de achteras van m'n Jetta.
9 euro voor de lagers en 15 euro verzendkosten, toch wel handig dat ebay.de |
|
|||
|
|||
een 16 s oettinger kop 1400 km ver uit frankrijk ,,,verders een set 15 inch wielen 14 je breed voor me jeep met 17 inch brede bande en 35 inch hoog...
|
||||
|
||||
Uitlaatklem voor de Passat..
|
||||
|
||||
Remklauw lv voor de winterwagen.
|
|||
|
|||
dat was het voor vandaag |
|
|||
|
|||
Hier gaat toch wel het mondje van open. |
|
||||
|
||||
een nieuwe APK voor mijn audi
en dat in 1X
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ook precies dezelfde platte Centra's gehad, die hoeven idd niet perse bol te zijn. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik zeg polijsten en op het forum voor veel geld verkopen |
|
||||
|
||||
PROBEREN te verkopen... Dat setje gepolijste teledials staat al een eeuwigheid te koop!
Ik heb afgelopen zaterdag de helft van mn opnieuw beklede interieur opgehaald. Toch wel leuk om na 3 maanden je interieur weer eens terug te zien met een koeienvelletje er om heen... Nu de andere helft nog