|
||||
|
||||
ga het spruitstuk zometeen monteren ben benieuwd naar het geluid, miss maak ik wel filmpje laat het dan weten.
tim |
|
|||
|
|||
Ik heb dat wel hoor die klappen uit me uitlaat. Niet extreem maar zo nu en dan. rocheld en klapt het toch aardig.
Weet niet wat er verder aan jou blok is gebeurd. Maar een FSE powerboostvalve (benzinedrukregelaar) ICM groene G60 injectoren en een scherpe nokken as doet wonderen. Alles netjes monteren bezine druk tegen de 4 bar afstellen. Loopt je wagen als een kogel, en vlamt die ook nog eens. |
|
||||
|
||||
hey sjef heb verder nog niet veel gedaan kwa blok alleen andere poulies 68, ben dat wel van plan dus bedankt voor de tip.
heb het zooitje eronder na een hoop gekloot omdat die g-lader steun in de weg zat, en die draadeindjes wilde niet graag meekomen maar het zit eronder en hij trekt al redelijk beter alleen moet ik nog kijken voor een andere achterdemper denk ik want die achterdemper maakt geen mooi geluid ( is wel een s-rohr maar geen super of powersprint) ga 1 december naar essen dus misschien kan ik daar wat vinden heb nog geen filmpje gemaakt wat het is veel te kutweer. tim |
|
|||
|
|||
Als je gaat tunen, beveel ik je aan een chip op maat te laten schrijven bij JD. Heb ik ook toen der tijd gedaan. Kost wel een paar knaken. Maar echt super wat hij doet. Plus dat je altijd weer bij hem terug kan komen als je iets aan de motor hebt aangepast. dan past die tegen kleine vergoeding het programma aan. Echt veel beter als een standaard bak en braad chip.
Nog beter is vrij programmeerbare computer maar dat kost echt een dijk geld. Gr Pim |