![]() |
|
|||
|
|||
![]() sanderz, 14 inch,het kan mij niet laag genoeg,tis dat ie achter nu echt niet lager wil ivm met aanschuren anders ging hij rondom nog een cm of 1,5/2 na beneden
![]() Ik heb nooit zulke klappen joh,in et begin toen ik 18 was en begon met schroefsetjes nog wel,toen was et even wennen maar heb sindsdien als eerste onder elke auto die ik heb gehad direct bij aankoop een schroefset onder gedrukt en op et laagst gedraaid dus weet niet beter joh ![]() ![]() rallye g60,Dat zou maar zo is kunnen idd haha,thnx man! AD G60,Thnx!Vind ik ook wel,heb wel nagedacht maar zou niet weten wat er anders voor kleur op moet.wit word te wit,zilver lijkt direct weer zo saai,laat et mooi zo ![]() golf3freak,hee kerel,hoe ist nou? ![]() ![]() T!m,Kan et zelf niet beter verwoorden haha,die corsa is van alina idd ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo,maar weer een updeetje
Heb er toch maar een s pijp onder gebakt,ook had ik heldere rood witte achterlichten gekocht maar bij deze was het bovenste deel niet helemaal wit maar ze hadden een oranje blokje als knippers,maar ze waren me te helder dus heb het bovenste deel helder dus nu zijn et gewoon heldere gti achterlichten :mrgreen: Ook het stripje van de achterklep maar in kleur gespoten en eenarmige wisser gemaakt,hiervan nog geen foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook zijn we vandaag nog even op de meeting in eelde geweest,was een goeie meet :thumb: |
|
||||
|
||||
![]() Gerben heb jij de hulpveren er onder weg?, en hoe zit jij met je aandrijf assen.
Bij mij zitten ze er nog onder, maar wel op ze laagste! en loop net niet aan met me aandrijf assen. Hoe heb jij dat.????????? |
|
|||
|
|||
![]() Zo,vandaag even wat fototjes geschoten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De koplampen gaan er van de week ook even uit voor een schoonmaakbeurtje en even kitten. |
|
|||
|
|||
![]() mooie mk2 geworden.
|
||||
|
||||
![]() Gaaf hoor, ik begin mn witte steeds meer te missen als ik dit zo zie
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thnx jongens!
@ Arne, Je mag die van mij wel overnemen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nice gerben
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goeiedaggie,
Wat voor type 1 heb jij gehad en waar is die nu? |
|
|||
|
|||
![]() Culle,thnx
![]() Sponzer,heb een groene type 1 gehad,weet niet waar die nu is,heb em toendetijd ingeruild op een gti mkII bij Bertb bennink.hoezo? |
|
|||
|
|||
![]() Zo weer even bezig geweest,
Wieltjes glanszwart gespoten,chroom grill en ben nog weer even een beetje aan het rollen geweest in de achterste kasten dus hijs achter en ook voor weer wat gezakt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En nog een plaatje van de garage,paar keer de auto erin gezet en dat vond de vloer niet zo grappig :mrgreen: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoezo laag nice gerben.
Chroome biesje doet hem goed, en over hoeveel weken komt er een nieuwe betone vloer in de garage. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de laatste foto's ik heb daar nu ok trug last van
![]() heb terug men 13ers gestoke en wa lager gezet blijft wel mooie golf de uwe ![]() Last edited by Tjaap : 09-11-2008 at 20:05. |
|
|||
|
|||
![]() Golf3freak, thnx man,die vloer dat duurt nog wel even denk haha
![]() Klenne, Bter ja ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hij wordt steeds mooier, en dat was ie al
|
|||
|
|||
![]() thnx kerel!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Errug gaaf hoor. chromen grille vind ik alleen niet staan...Zit verder geen chrome op de auto vandaar. Zou er zelf een std. grille inzetten met zwart logo
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie wagen, en super fotos !
|
|||
|
|||
![]() Arne, Thnx! ik vind wel vet,er moeten nog wel usa of gewone bumpers op met chromen bies iig,gepolijste porsche klinken en chromen biesen rondom de ramen + van de zomer blingers eronder
![]() Edition-Blue, Thnx man! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ok dat verandert de zaak natuurlijk
![]() ![]() |