|
||||
|
||||
Lekker bezig zo ! Zomermodus staat hem goed .
|
|
||||
|
||||
Zie hem bijna elke dag!
Fiets er altijd langs.. Gisteravond reed je in de MK2 zeker, en je vrouw volgde in de bora |
|
|||
|
|||
ja klopt ja
|
|
|||
|
|||
Zo de bors is ook weer winter klaar
vandaag even mee bezig geweest alle rubbers schoongemaakt en in de siliconen spay gespoten zodat ze niet vast vriezen ruitensproeiervloeistof antivries erin met lekker luchje Reed in de afgelopen winter nog steeds op de originele 15inch wielen met zomerbanden maar heb vorig jaar in de auto van wietze gereden op winterbanden in de sneeuw en dat scheeld echt dus ik ook maar op zoek naar een setje nieuwe winterwielen, nieuwen in een beetje maat en merk kosten gauw alweer veel geld dus maar eens op mp kijken.... Ik vond een setje vredestein snowtrac 3 met nog 8mm en volvo velgen steek 4x108 kon ik niks mee maar wel goeie maat banden 195-65-15 dus meteen gebeld en handel was snel gedaan meteen opgehaald en om mijn eigen stalen velgen gedraaid en vandaag onder de bora gegooid Jemig wat rijdt dat weer anders ja dan die 225-35-19 wielen hahah nu maar hopen op een dikke laag sneeuw is beter dan die ..t mist ja zien geen kloten Last edited by variant110 : 21-11-2011 at 20:31. |
|
||||
|
||||
Schroefset ook gedemonteerd Ron?
|
|||
|
|||
Quote:
hahhahah nee jo kijk vorige pagina is zelfde foto zo kocht ik hem had nog geen foto gemaakt van zoals hij er nu bij staat Last edited by variant110 : 21-11-2011 at 22:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
Môge
|
|||
|
|||
vandaag de bora even schoon gamaakt hij zag er echt niet meer uit na de wintertijd
ik ben niet zo'n poetser als mijn zwager dus hij knapte er wel van op. alles even nagekeken en bijgevult want de bora moet morgen voor de apk. slaagt hij in 1 keer dan krijgt hij zen zetje 19inch RS6 wielen weer terug want sneeuw komt er toch niet meer. |
|
|||
|
|||
Nou vanmorgen naar de apk en hij is er een slag omheen en onderdoor geweest maar we zijn maar koffie gaan drinken want hij kon niks vinden...
beter toch weer een raar tuffen met de diesel zou de wielen er weer onder zetten maar het regende nogal dus geen zin in gehad toen maar even met de vr6 bezig geweest |
|
|||
|
|||
Wanneer sit dit ding eens verlaage jong, kan er bijna onderdoor met de golf :-)
|
|
|||
|
|||
omlaag wat is dat voor vies woord jong
|
|
|||
|
|||
vind ik leuk hihi....
|
|
||||
|
||||
Heb nog een mooie sport edition teller voor in de tdi..
|