|
|||
|
|||
Ja nog 3 weekjes en dan komt de kleine !!
De babykamer is klaar dus we kunnen weer aan de auto verder he
|
||||
|
||||
Laat de foto's van het nieuwe interieur maar komen
|
|
|||
|
|||
Na heel lang zoeken uit eindelijk gevonden !!
Het R32 interieur is geplaatst !! En ik ben heel heel blij :wub: :wub: Oordeel zelf maar.
|
||||
|
||||
Mooie stoeltjes idd!
|
|
||||
|
||||
zow, sjiek de friemel.. achterkanten van de stoelen in kleur van de auto zou wel erg dik zijn denk ik!
|
||||
|
||||
sjiek interieur!
|
|
||||
|
||||
Die kleine wordt verwend om zo'n interieur plaats te mogen nemen.
Echt super mooie golf zo. Nu nog een knap setje velgen voor aanstaande zondag en hij is af |
|
||||
|
||||
dat is vet!!
|
||||
|
||||
Zeer mooie zetels / interieur! Alleen misschien beter kunnen wachten tot na de bevalling?? Kan me voorstellen dat het instappen niet makkelijk zal gaan met een dikke toeter.
Succes de komende weken en daarna natuurlijk. Geniet ervan, want de tijd vliegt. Voor je het weet loopt zij / hij en gooien ze van alles in de vuilnisbak "hooopppaaaaa". Gr, Ronald |
|
|||
|
|||
Het instappen is nog best te doen hoor, en anders gaat ze maar achterin zitten
Het stuur is nu inderdaad voor schandaal. Maar dat gaat ook een R32 of GTI stuur worden. Maar eerst nog wieltjes en een schroefset. De wieltjes gaan we vrijdag ophalen.
|
||||
|
||||
Dikke wagen! Erg mooi interieur ook
|
|||
|
|||
Damn, dat ziet er erg mooi uit dat interieur.
Nu ik zelf een golf5 heb dacht ik dat dat voor mezelf niet meer nodig was om er een ander (leer) interieur in te zetten, maar dit brengt me weer aan het twijfelen. Ik ben wel benieuwd naar de wielen die straks erop komen. Er komt geen airride op trouwens ? Grt, Niels. |
|
||||
|
||||
Dikke Bak... Amen
|
|
|||
|
|||
Airride het liefste wel ja.
Maar dat gaat nu waarschijnlijk een Vmaxx schroefsetje worden na de aanschaf van het interieur En we zitten nog te twijfelen tussen 2 wielen. Vanavond weer een ander setje passen.
|
||||
|
||||
Netjes ,die stoelen zullen niet voor het oprapen hebben gelegen
En laat dat airride toch zitten,dat is zo 2005 |
|
|||
|
|||
Zo 2005 maar tis wel een daily en ook hier hebben we de vervloekte drempels.
En met een schroefset kunnen we niet eens over onze boulevard. Daar liggen van die bodemslopers. Van die half ronde dingen in het midden van de weg. Met aan beide kanten een stoep dus je kunt er ook niet schuin overheen.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Waar blijven die foto's van de gemonteerde schroefset en de nieuwe velgen ???
Ik ben zeer benieuwd nl. |
|
||||
|
||||
net interieur!