|
||||
|
||||
Quote:
Die zijn er dik!
|
||||
|
||||
die schmidts zien er niet uit. lijken wel 2delige tsw venoms
|
||||
|
||||
Hoi mooi hoor de bora was mooi maar dit is net ff ietssssssssssss
en ik zou voor 20 gaan lekker groot....
|
||||
|
||||
Mooie A6 Ronnie! Dat dak is echt fraai geworden, in Eelde ff koekeloeren hoor!
Hele verandering al sinds VolksDub08: Deze van MIVW was ook erg fraai btw: mar RS4 wielen staan ook erg mooi nog steeds!
|
|||
|
|||
Het zwarte dak staat hem goed Ronnie, goede set van jou geweest (ook volgens de reactie's haha).. antenne (vin) nog even inpakken met zwarte folie dan kan die er ook op ennnn de ramen nog tinten maar je weet druk druk maar ik doe het zsm jonge. Trouwens die Kahn velgen jochie dan ben je de man
Last edited by Otto : 09-10-2008 at 12:38. |
|
||||
|
||||
bedankt voor de leuke reacties
zat nog even op cleaned en kwam deze ook nog tegen zijn mrr velgen vind ik super staan Otto zie je wel verschijnen jochie Last edited by bolfvariant : 10-10-2008 at 09:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi apparaat! Zou nog even wachten met de bumper en voor een faceliftbumper gaan. Vandaag trouwens bij de zaak afgeleverd samen met de scirocco.. |
|
||||
|
||||
even een kleine update de ruiten zijn nu getint ben er super tevreden mee bedankt Otto
En Tjaap gaf me een tip in Eelde ben er druk mee bezig , Tjaap bedankt velgen ben ik nog steeds niet uit wat het moet worden maar we hebben nog even tijd tot de meetings weer beginnen een nieuwe sticker op het achterruit een een nieuwe op het voorruit Last edited by bolfvariant : 13-11-2008 at 12:57. |
|
||||
|
||||
ook leuk setje..
|
||||
|
||||
zo, wat een mooie kar ronnie! en goede plannen ook, gaat helemaal goed komen.
|
||||
|
||||
die velgen zijn niet echt mijn smaak
|
|
||||
|
||||
Wow de laatste set! Zou persoonlijk mijn keuze geweest zijn geloof ik... RH toch?
Dik apparaat Ronnie, laatst al even IRL bekeken en aan de plannen te vernemen komt het ook ditmaal weer helemaal goed.
|
||||
|
||||
dit blijft tot nu toe mijn favoriete velg , maar er kan nog van alles gebeuren
|
|
||||
|
||||
Die velgen vind ik fantastisch! Heb ik vorig jaar ook al eens gezien op zo'n auto, echt super!
|
||||
|
||||
zo eerst maar weer eens een kleine update
heb afgelopen zaterdag en vollederen interieur gekocht , dus bij thuis komst moest het er gelijk in natuurlijk . moet allen de deurpanelen nog plaatsen maar weet niet of ik daar van de week nog aantoekom in verband met de racing-expo in Leeuwarden En velgen zijn ook uitgezocht maar wat hoe ik nog even voor me. En misschien als ze op tijd zijn , dit weekend op onze stand bij het racing-expo te bewonderen . Het is in ieder geval 20 inch geworden , binnen kort maak ik weer even een paar foto,s |
|
||||
|
||||
Heb hem vandaag in lwd zien staan...
Wat een dikke bak zo, geweldige wielen ! |
|
||||
|
||||
bedankt we zijn te vinden in hal 2
|
|
||||
|
||||
Foto's ?
|
|
||||
|
||||
hier even een paar van de velgen
|
|
||||
|
||||
w0000000000000t dik!! Staat 'em echt prachtig!