![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geweldige meeting! Goed weer, goede opkomst, gezellig, goed geregeld allemaal, top!
Pictuurs de la voitures: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke dag gehad en mooie auto's gezien, ondanks dat ik wat later op de dag kwam.
Was zeer geslaagd, goed geregeld allemaal en kom volgend jaar zeker weer. En Robert-Jan bedankt dat ik nog mee mocht doen met de show en shine. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vandaag met select gezelschap richting heerde afgereisd.....t was de moeite meer dan waard; leuk gezelschap, mooie auto's, lekker weer en weer een zwikkie foto's
en natuurlijk de nieuwe showbak van mario...die gepoetst moest worden bij aanvang: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en nog ff paar pica's samen met mario gemaakt ![]() ![]() de rest online op me site
|
||||
|
||||
![]() Het was weer top geregeld, op naar volgend jaar.
![]() Last edited by toth75 : 22-09-2008 at 00:33. |
|
|||
|
|||
![]() hier een filmpje van de foto's die ik heb gemaakt
http://nl.youtube.com/watch?v=b0AakiS8cQc groet remy |
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Niks te klagen,
goede show! ![]()
|
||||
|
||||
![]() hier nog een paar van mij
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de rest vind je hier http://s281.photobucket.com/albums/...02008%20heerde/ Last edited by bolfvariant : 22-09-2008 at 20:07. |
|
||||
|
||||
![]() Luitjes,
Afgelopen zondag afgereisd naar Heerde. Kwam goed uit, we moesten 's middags toch naar Deventer voor een familie bezoekje dus konden voor die tijd mooi even langsgaan bij "The Outlaws" !!!! Ben helaas maar een uurtje geweest, maar de meeting heeft een goeie indruk achter gelaten !! Netjes opgezet allemaal, de auto's geparkeerd in de docks etc. De promotietrailer was ook een goed idee. Verder veel mooie VW's gezien en gefotografeerd. Diverse VF'ers gespot (oa Hans op z'n H-J fiets en Kevin). Het was een gemoedelijk sfeertje. Heb het al even in de groep gegooit, en volgend jaar komen we ook met de einser GTI's naar Heerde !!!! Daarna vertrokken via de toeristische route naar Deventer. Was ongelofelijk blij dat ik met de Polo was en niet met de GTI want kwam bij het pontje naar Olst uit....... Complimenten aan de dames en heren van VW Outlaws. Volgend jaar komen we gezellig de hele dag !!!!! Groeten, LRR
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de foto's Ronny super!!
|
||||
|
||||
![]() Het was weer top georganiseerd!
Dikke pluim voor VW Outlaws. Je kunt zien dat er veel tijd en aandacht aan besteed is! Mooie meeting met een super sfeertje. Foto's inmiddels ook online op www.vwfanatics.nl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Meeting was helemaal goed hoor! mn complimenten voor de organisatie, lekker ontspannen sfeertje, en een mooie oplossing voor de Show en Shine, de winnende autos voorrijden is toch echt iets wat ik op de meeste Nederlandse meetings mis.
Super fotos Oliver! |
|
||||
|
||||
![]() Omdat de gti open niet doorgaat hebben we als club zijnde besloten om naar Heerde af te reizen alwaar de VW Outlaws hun meeting hadden.
We hadden goede verhalen gehoord over deze meeting. Daar aangekomen was de meeting groter en er stonden meer show wagens dan verwacht. De catering was goed en snel,voldoende parkeerruimte en het najaarszonnetje scheen uitbundig. Al met al een meeting waar we volgend jaar zeker weer aanwezig zullen zijn en een aanrader voor iedereen. Hieronder een kleine foto impressie van deze dag. De rest van de 350 foto's staan op onderstaande link. http://www.mijnalbum.nl/Album=TGPY3FWD Mvg VWteamPG crew. ![]() ![]() [imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-PIRSHGXX.jpg][/img] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by vw roadwarrior : 23-09-2008 at 05:25. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je deze ook in groot formaat voor mij??? Super foto zo!! Fish eye lens toch? |
|
||||
|
||||
![]() BIj ons in het gastenboek......
![]() PAT/ VWHOME.DE guys... that was a real fantastic meeting! i´m really looking forward to 2009!! the style of the whole show including the "free parking": great! i liked it alot! 460 pictures from sunday are now online @ my homepage VWHome.de ! VW HOME.DE
|
||||
|
||||
![]() Erik M bedankt voor je leuke reactie
------------------------------------------ Quote:
Robertjan, Geen Fisheye maar wel redelijke groothoek. Check je PM
|
||||
|
||||
![]() Was een super meet, een dikke pluim voor de organisatie!
Graag tot volgend jaar.