|
|||
|
|||
145.128km.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Op de tellerklok ja, Maar wat is de echte km stand van de auto Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr, (Het is wel een super mooie auto :thumbup |
|
||||
|
||||
Er is een groot verschil tussen taxatie-waarde, vraagprijs en wat je er daadwerkelijk voor krijgt..
Je kunt vragen wat je wilt, en hij kan t best waard zijn, alleen wie geeft het ervoor? Niet te druk over maken..
|
|||
|
|||
Dames, dames............laten we er maar over op houden. Heb een serieuze koper met geld en die weet van de waarde. Dus ,kijk eerst eens achterom naar jezelf en jullie auto's.........
|
|
||||
|
||||
hier zitten zat mensen met geld en die weten ook de waarde..
|
|
||||
|
||||
Schatte zo in dat mijn mk2 16vg60 edition zon 10d euro waard zou zijn bij verkoop, maar als ik dit zie mag ik dat wel maal 2 doen
Dit is een leuke G60, leuke kleur, blokje ok, remmen goed, maar van binnen lelijk, erg jammer van de stoelen, deurpanelen..schakeltoren..alla Mooie is dat er best een gek zal zijn die er tegen 10 ruggen voor neertelt
|
|||
|
|||
ik denk dat Martinus niet met de meute mee moet lullen...
auto ga ik verder geen uitspraken over doen, heb hem pas 1 keer in het echt gezien. maar kan me voorstellen dat er vraagtekens zijn bij de vraagprijs, maar de manier van reageren hier lijkt wel zoals ze op een scooterforum doen
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat wil niet zeggen dat ie hem koopt hoor. Voor 10k kocht ik geen simpele opgeleukte Golf G60. Dan liever een echte Golf Rallye. Die is dat teminste al waard in originele staat. maar goed. Suc6 met de verkoop. BTW, Heb jij wel eens achterom gekeken |
|
||||
|
||||
vf goes vwf style?
|
|
||||
|
||||
achja??????
|
|
|||
|
|||
Quote:
qua commentaar of prijzen |
|
||||
|
||||
hopelijk voor de rest niet zeg bevalt me anders hier beter als op vwf
|
|
||||
|
||||
Quote:
meestal dat flauwe gezever van jouw jij hebt altijd zout bij de hand? |
|
|||
|
|||
Quote:
Toch iemand die dat moet doen he En tegenwoordig moet je wel zout bij de hand hebben. |
|
||||
|
||||
het niveau ligt hier wel drastisch laag, maar dat tekent de posters meer dan Volksforum
Hier gaat in ieder geval een slotje op |