|
||||
|
||||
mitchell,ik heb wel een pannetje liggen voor je....
kom maar even halen
|
||||
|
||||
weet niet of dit in dit topic thuis hoort, maar hoorde laatst van een leraar dat bij veel merc's de olie niet onderin het carter licht om opgezogen te worden, maar in een appart tankje ernaast.(beetje als bij een harley denk ik dan)
zou dit toe te passen zijn op een vw? want dan zou je een bijna vlakke plaat onder op je blok kunnen monteren.
|
||||
|
||||
bij welke mercen allemaal dan?
ik weet het alleen van de 450sel 6.9....
|
||||
|
||||
weet ik niet, dat zei mn leraar er niet bij
|
||||
|
||||
Quote:
vraag voor de gein even zo'n 6.9 is de enige benz met een af-fabriek dry-sump systeem... m'n baas heeft er een gehad,lopen dat ding
|
||||
|
||||
maar is het veel werk om dit op een vw te bouwen?
want waar komt je oliepomp dan?
|
||||
|
||||
buiten het blok....gaat echt veel werk worden denk ik.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als je laag wil gaan zonder het carter kapot te rijden,kunnen ze dan niet beter wegdek lager maken...
|
|
||||
|
||||
ik heb voor mijn diesel een paar weken geleden ook een golf 2 carter gekocht alleen die past niet door de olie aanzuiging.
dus als nog iemand een nieuwe carterpan met pakking zoekt stuur je maar een pb |
|
||||
|
||||
Quote:
meer info over ?
|
||||
|
||||
Quote:
Na gisteravond de mijne naar de klote te hebbe gereden wil ik dus ook een van een Golf 2 monteren. Maar de automaterialenzaak zou graag een motorcode weten. Maakt dat wat uit of is het allemaal hetzelfde? Erik. |
|
||||
|
||||
waar heb je die vandaan? |
|
||||
|
||||
daar ben ik ook wel benieuwd naar!
|
|
|||
|
|||
Hey hier ben ik ook benieuwd naar heb de mijne gister ook kapot gereden
|
|
||||
|
||||
VW heeft zelf ook lagere pannen ontdekte ik laatst...ik zal komende week het nummer voor jullie opzoeken.
|
||||
|
||||
Aluminium pan van een golf3 1.6 is ook vlakker volgens mij.. Maar dat is misschien niet handig als je iets raakt..
|
|
|||
|
|||
Iemand die me hier kan helpen?
Heb een golf 1 staan die serieus verlaagd is waarbij ik constant de grond raak met die ori carterpan.. welke kan ik best bestellen dan? (zie ff door het bos de bomen niet meer in dit topic) pm mag |
|
|||
|
|||
Dit zelfde probleem had ik zelf dus ook. en heb het op een andere manier opgelost misschien hebben jullie hier ook wat aan.
Ik heb namelijk een dikke plaat gemaakt en deze gemonteerd naar 4 stevige bevestegings punten. zodat die de klappen opvangt en niet het carter. hier een paar foto's: En onder de Golf: |
|
||||
|
||||
Iets er onder is misschien wel de beste oplossing....