|
||||
|
||||
Was inderdaad erg goed te doen! Alleen die trein ga ik me niet aan wagen, als ik volgend jaar weer ga wordt het gewoon met de boot. Op de website van EuroTunnel stond dat lage auto's geen probleem zijn, blijkbaar toch wel, ben nog nooit een uitlaatklem in zijn geheel verloren. En volgens mij is het hittenschild ook zo goed als weg. Ik wacht nog op Mauser voor de foto's, tempo joh! Ik ben benieuwd
|
||||
|
||||
relax man heb nog vakantie dus zit nog in mijn lambal tempo
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga met een waterfiets voor de rest een bult mooie auto's daar op dat eiland in de zee
|
|||
|
|||
ben je omhoog moeten rijden dan?? nog nooit problemen gehad met de trein...ston wel altijd onder
|
||||
|
||||
Quote:
ik stond ook onder, gelukkig. maar die op en afrijplaten waren net een paar cm te hoog. en die rubber flappen tussen elke wagon veren net iets te veel in waardoor de passat wel eens op de grond klapte. ben het onderhand wel gewend, raak wel vaker iets. ik moet er binnekort nog eens onder kruipen met een pot tectiel..
|
||||
|
||||
Quote:
zou ik niet doen met een verlaagde auto, wij hadden destijds met een vakantie bepakking in de kadett al problemen met dat ding, is een vrij steile ramp