|
|||
|
|||
ja leuke meeting, mooi weer en mooie auto's
|
||||
|
||||
hierbij nog een paar pics, rest staat in de map:
|
|||
|
|||
was een mooie meeting
catering was goed top manne |
|
||||
|
||||
Wat me wel opvalt dat naast het vele chroom er tegenwoordig vaker blauwe platen op mk 1's zitten dan erop hoort...
Helaas de meeting moeten missen..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
En tip: wat meer (ca. 100 km.) zuidelijker/centraler in het land, zou dat niks zijn? Dan valt het besluit om erheen te gaan ook wat makkelijker voor mij, en dan ben ik niet de enige denk ik Schijnt zo te zien weer een mooi treffen te zijn geweest met vele mooie Einser, zou zelf ook graag erheen zijn gegaan, maar ca. 80,- pleuro's aan brandstofkosten voor een paar uurtjes helemaal vanuit zuid-Limburg naar Assen en weer terug is me toch te gek.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 31-08-2008 at 20:14. |
|
|||
|
|||
Quote:
gezeur ...sorry waren zat die er een gezellig weekend van maken en is het zeker waard wij komen ook naar het zuiden als daar een goeie meeting word gedaan je bent liefhebber of niet ....sorry maar word het gezeur van ..het is zo ver weg beetje zat was weer een gezellige meeting , goed handel gedaan met henk vd veen ondanks ik er maar kort was ( moest plotseling in de tuin ) zeer gezellig volgend jaar zeker weer |
|
||||
|
||||
@Alberto: noem jij het dan maar "gezeur", just my en nog wat: het was maar een tip;-) hoeft ook niet in Limburg (helemaal niet), maar een beetje meer centraler in NL zou mooi zijn.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 31-08-2008 at 20:23. |
|
||||
|
||||
ik heb vandaag ook 350 km gereden, om "afgezeken" te worden door de show&shine jury Maar heb wel supermooie auto's gezien, en een goeie meeting bijgewoond!! Ben er de volgende keer gewoon weer bij, en dan waarschijnlijk met de jetta EN de caddy
|
|
||||
|
||||
Quote:
is dat alles? Dat zou ik alleen al enkele reis hebben gereden (op 'n 20/30 km. na).
|
|||
|
|||
Quote:
die tip is wel bekend ...kom eens met een echt leuke tipe waar we wat aan hebben ..... vind het Gezeur dat er in elk topic weer word gezegt dat het niet bij iemand in de achter tuin kan ..... ene keer is het hier , andere keer bij jullie ...... als liefhebber rijd je graag 400 km , das toch leuk sorry voor off topic Last edited by Alberto : 31-08-2008 at 20:46. |
|
||||
|
||||
Net thuis,
Super dag gehad, dankzij bezoekers, sponsoren en vrijwilligers (en mede-organisatoren ) Iedereen bedankt! Veel leuke mensen gesproken (en ook wat lelijke ) en goed peukje gebietst van Robert-Jan Bedankt Foto's binnenkort op onze site! Wat vonden jullie trouwens van de mascotte? Ik ga plat... Ben kapot... |
|
|||
|
|||
Quote:
dankje wel Arjan |
|
||||
|
||||
Ik heb trouwens geen zin om eerst 100 km te moeten
rijden om dan een eigen meeting te moeten organiseren op een voor mij onbekende plek... Hoe laat zou ik dan wel niet gekomen zijn? Morgen ook nog weer gewoon aan het werk hoor, en tot 10 uur op school! Waarom wordt het orig. golf1 treffen niet in Groningen georganiseerd? Komt mij veel beter uit! |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij weet ook altijd precies waar ik t over heb MAAR TOCH LEUK DAT JE ER WAS WELTERUSTEN |
|
||||
|
||||
Leuke meet. Goed eten, drinken vrouwen en auto's.
goeie spullen te koop. Arjan tegen gekomen. maar was druk interesant aan het doen met z'n dinkietoy ( portofoon ) blij dak tog gekomen ben. dan wel geen dag van te voren. magoed was zeker de moeite.
|
||||
|
||||
Quote:
die vraag had ik verwacht omdat de hoofdzetel van ons aller VW nu eenmaal in Wolfsburg ligt en (helaas voor jou) niet in Groningen En nogmaals, ik gaf maar een tip (als dat nog niet meer mag ) Zeau, genoeg "gezeurd" nu!
|
||||
|
||||
het was weer een geslaagde meeting.
ik zal de foto's zo posten
|
||||
|
||||
20v met itb's
|
|
|||
|
|||
mooi spul gezien en leuke ideen opgedaan hier mijn foto's
voor alle foto's http://s278.photobucket.com/albums/...0dag/?start=all |
|
||||
|
||||
Hier nog even wat foto's van mijn kant.
RJ's gele einser (voor mij één van de mooiste van vandaag) En de mannen van www.saugergroup.com Mischa...... En nog 2 nette einsers: Nogmaals hartelijk dank aan de mensen van Watercooled.nl "Platzmeister annex reporter" Zou iemand van dit forum of watercooled zo vriendelijk willen zijn om de uitslag van de S&S hier nog even te posten (evt met foto's) ??? BVD Groeten, LRR