![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd. Nu moet ik zeggen dat je niet de enige was hoor. We hebben hem meer voor de fun gekocht dan om zijn uiterlijke staat ![]() En tot nu toe zijn we nog geen onderdelen kwijt geraakt doordat ze er afgevallen zijn. Dat van de olifantenpoten klopt. Maar we hebben de kleinere reeds liggen. Tegen de tijd dat ik het kontje er in las, worden ze mee verandert. Tot nu toe heeft hij ons pas 1 koppeling gekost door een lekke krukaskeering bij het vliegwiel. Nou dat stelt niets voor om te vervangen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe meer roest hoe beter!!! Die olifantpoten heb ik ook hoor! Wilde hem ook ombouwen naar een 67'er maar ben er ondanks alle roest maar niet aan begonnen! |
|
||||
|
||||
![]() die ragtop is super..... was dat een hollander of duitser? nou Marc, gaat weer een idee.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Duitser:
|
||||
|
||||
![]() Ik kende je niet persoonlijk, dus ik heb niet geroepen.
Maar ik zag je op de onderdelenmarkt met de kever en de G60 advertentie. Ik ga de achterlichten wel vervangen, maar pas als het kontje vervangen wordt. Dat kan nog even duren. |
|
||||
|
||||
![]() Die ragtop was KoolandtheGang.
Het minpuntje wat ik kan bedenken was die enorme bedieningsconsole. Maar goed, je moet het spul (motortje, knoppen) ergens kwijt. I'd still hit it.
|
||||
|
||||
![]() die bak was gewoon misselijk mooi... speedlines eronder.. hoog bling bling
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja wij van de Vw Outlaws zijn er ook geweest...... Was super daar. Zag er goed uit en dat voor de eerste keer dat ze dit organiseerden... Petje af. Volgend jaar weer.?
|
|
||||
|
||||
![]() @cabby 82 nog wattus: gewoon roepen! anders leren we elkaar nooit kennen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal het volgende keer doen.
|
|
||||
|
||||
![]() iedereen bedankt voor het komen! alle suggesties, commentaar, en de cateringklachten
nemen wij allemaal mee naar volgend jaar en proberen het op te lossen. de catering was van de ArenA zelf, hier hadden wij dus niets over te zeggen.. foto's op www.vwfanatics.nl tot volgend jaar! |
|
||||
|
||||
![]() Wtf!! Heeft iemand hier een verklaring voor?
|
|
||||
|
||||
![]() Nog een tipje. Vuilnisbakken ofzo. Ik kreeg ze niet gevonden.
Verders niets dan lof......... De Polo wilde zijn auto in de stalling zetten voor de winterperiode, maar heeft het niet helemaal begrepen. |
|
||||
|
||||
![]() hahaha dat was bas, een vrijwilliger totaal leek op het gebied van VW en Meetings en zo.
er was alleen nog plaats in de fietsenstalling dacht hij ![]() hij was vergeten dat hij de auto nog in de achteruit versnelling had staan en op het moment dat hij de choke uittrok en startte rolde de polo meteen achteruit, en op het fietsenrek ![]() ze hebben de polo met 3 personen opgetild, en 1 heeft het rek er weer onderuit gehaald en bas kon weer rijden ![]() ![]() ![]() vuilbakken waren er, maar oops! die zijn we vergeten.. |
|
||||
|
||||
![]() Catering was niets mis mee toch, ik heb heerlijk gegeten hoor.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() WTF is alex?
|
|
||||
|
||||
![]() Hallo Alex is een van de jongens van de VW OUTLAWS.
We moesten effe een geintje met hem uithalen. Maar mochten de dames nog geinteresseerd zijn in hem, hij is nog steeds beschikbaar. ha ha gr joossie |
|
||||
|
||||
![]() .
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die blauwe was idd een bekende, die had die spiderman erin. Die gast kwam snachts zeiken dat we niet meer in het hek mochten springen omdat zijn wagen er dicht bij stond. Was maar 5 meter afstand tussen ![]() |