|
||||
|
||||
leuk wagentje zo, veel rijplezier ermee
|
|
||||
|
||||
zo
van de week even met het motertje bezig geweest.. liep een beetje slecht.. nieuwe bougies, en kleppengesteld contackt puntjes kabeltjes en de hele mik mak vernieuwd. en wat denk je loopt weer als een zonnetje maar nu is een stukje van de uitlaat lek deeltje wat achter het blok langs loopt.die is nu onder weg dus volgend week die er maar even op zetten En nog wat fotos van de golf in assen. Last edited by marcmk1 : 10-09-2008 at 12:03. |
|
||||
|
||||
kleine update
vanmorgen even bezig geweest met de een stukje uitlaat dat lekte,
het is het deel wat tussen het spruitstuk zit en de voorpijp. dit deel was verrot. heb hem nou wel vervangen maar weet eigenlijk niet zo goed waar die voor is?mischien iemand die mij dat kan vertellen. zit een 1100 motertje in motercode GG. ook heb ik een spucknapf stuur gekocht die er nog even in moet Last edited by marcmk1 : 07-10-2008 at 16:39. |
|
||||
|
||||
afgelopen zondag zijn mijn teardrops op gehaald vond het hele mooie velgen maar ze waren mij toch een beetje te smal,vooral met die 155/55 bandjes
dus ik heb nieuwe velgen gekocht..maat van mij was bezig met een setje bbs rm 6.5j en 7.5j op te knappen.hiermee was ie al aardig ver, maar nu heb ik ze dus overgenomen ringen gepolijst, hart gepoedert in hooglans zwart niewe naafdopjes en de ringen van de deksel ook gepolijst. enigiste wat ik nog moet doen zijn alle 120 rvs schroeven polijsten en het plastic gedeelte van de naafdeksels zwart spuiten.en natruurlijk in elkaar draaien. denk trouwens dat ik dat gewoon door cultwheels laat doen hier wat fotos zijn in donker gemaakt das wel jammer.en ze zijn wat stoffig plan is om ze zoiezo voor 1 maart er onder te hebben zodat ik ermee naar vw speed kan.ben nog even aan het kijken wat voor bandjes ik er omheen ga leggen. |
|
||||
|
||||
had ook nog even een vraagje over de naafdeksels. het ijzeren ringetje blijft niet zo goed zitten aan de rest zeg maar zodra ik het geheel er in druk valt ie er los van.iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Last edited by marcmk1 : 26-11-2008 at 23:56. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, mooie bbsjes ook, niet helemaal mijn smaak maar smaken moeten verschillen.
Misschien kom ik je nog wel eens tegen!!
|
||||
|
||||
Quote:
hey klopt ieder zijn eigen idd kom je vast wel eens tegen woont tenslotte bijna om de hoek |
|
||||
|
||||
vandaag bij cultwheels geweest om mijn rm's op te halen.
ze zijn nu helemaal af naafdopjes mooi zwart gespoten,en alle schroefjes gepolijst en vervolgens in elkaar gezet. en nieuwebanden erom van nangkang 165.50.15 en 185.45.15 staan erg netjes vind ik zelf foto van 185 45 15 en de foto van de 165 50 15 en zo zien ze er in het geheel uit. mooi geworden toch binnen kort maak ik even fotos als ze onder de golf zitten maar dan moet het weer eerst even beter worden. |
|
||||
|
||||
ziet er strak uit, originele lichten zouden hem beter staan dan dat heldere meuk
|
||||
|
||||
hee Marc, di rm's gaan hem heel erg goed staan denk ik. Zie je met wat beter weer wel weer rollen hier in Drachten. Wij verhuizen straks naar de stationswei, daar zul je vast wel es langsrollen. Als je de rocco tzt ziet staan kom je maar een bak koffie halen. gr, Sander
|
||||
|
||||
Quote:
thanks> je hebt helemaal gelijk, die lampen gaan er ook uit heb het orgineel hier liggen, had hem zo gekocht. ben er alleen nog niet aan toegekomen. |
|
||||
|
||||
Quote:
hey sander denk zeker dat ze goed gaan staan ben er erg blij mee.dus je komt op de stationsweg te wonen,kom zeker dan even een x een bakje halen want wil die rocco nou ook wel eens in het echt zien |
|
|||
|
|||
Toffe mk1, en dikke kleur
|
|||
|
|||
Wat een mooi interieur!! Super!
GR JW |
|
||||
|
||||
strakke wielen! ikzelf heb ook net 185-45-15 om mn bbsjes laten leggen, lekker maatje
|
||||
|
||||
Quote:
thanks kleur is idd erg mooi in het echt nog mooier dan op de fotos. Quote:
interieur is idd erg mooi,een van de redenen waarom ik deze golf heb gekocht is echt in nieuw staat. Last edited by marcmk1 : 24-01-2009 at 18:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
ben ook erg tevreden over de maat ,staat erg mooi,moet het alleen nog even zien onder de auto zelf! maar denk niet dat dat me teleursteld.heb jij ze ook om wielen van 7,5j? |
|
||||
|
||||
het was een mooi dagje kwa weer vandaag!
dus heb ik de golf even uit de garage gehaald en de bbs rm eronder gezet! auto zelf is er stoffig. FOTOS hier 2 fotos van de t3 waar mijn vader mee bezig is.deze is bijna klaar om gespoten te worden! Last edited by marcmk1 : 31-01-2009 at 17:33. |
|
||||
|
||||
Helemaal netjes
Bandjes wat kostte ze als ik vragen mag ?