|
|||
|
|||
t!m* ik snap idd wel dat mensen meer rondneuzen en niet altijd posten, het is gewoon raar dat sommige mensen alleen een minimale aanpassing op hun auto toepassen er gelijk 3 pagina's met reacties komen
bij een ander die meer aan zijn auto gedaan heeft wordt er soms gewoon bijna niet gereageerd wordt(lijkt op groepsvorming), dat vindt ik soms raar(en iritant) tiefflieger* een enkele gril is zeker een optie en is al onderweg, heb geen haast, komt goed
|
||||
|
||||
Tja dat snap ik ook niet altijd maar iedereen is vrij om te reageren op wat ie wil toch? maar ik vind het een leuk bakkie en zou zegen succes er mee!
|
|||
|
|||
rood randje op de grill en nieuwe knippers in de bumper
ziet er een stuk beter uit vindt ik zelf
|
||||
|
||||
ik vind 'm leuk zo en zal 'm wel spotten in zoetermeer. Alleen de wielen komen niet volledig tot z'n recht op wit.
|
|||
|
|||
hey rick goed bezig kerel !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ik ben nr 412
Hierbij mijn reactie, ziet er goed uit, enkele gril vind ik ook mooier, succes met je nieuwe aanwinst. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
jammer dat je je jetta weggedaan hebt voor dit
maar dat moet ieder voor zich uitmaken ,niet? suc6 ermee
|
|||
|
|||
Hé Rick,
Mooie vorderingen weer kerel. Grille ziet er echt dik uit zo, en die nieuwe knippers ogen lekker vers
|
|||
|
|||
Quote:
Spuitbusje nog over van de Jetta |
|
|||
|
|||
nieuwe foto's
randen van de voorschermen zijn omgeklopt, de achterlichten zijn rood en hij is nog een 2 cm lager volgende week gaan we de trekhaak weg halen en denk nog een cm-tje lager zetten
|
||||
|
||||
word steeds leuker, maar de velgen staan niet
|
|||
|
|||
Word steeds mooier inderdaad, trekhaak eraf zal ook een stuk schelen !
|
|
||||
|
||||
hart vd velg donker maken, kleinere bandenmaat eromheen zodat ie wat lager kan en dan is ie af
|
|||
|
|||
lager kan ie zo ie zo wel(nu ong 11,5 cm), er zit nu 185-45 omheen plat zat vind ik 165- vind ik een fietsband en dus ook niet mooi
hart van de velg zit ik aan te twijfelen, weet-het-nog-niet
|
||||
|
||||
leuk ding zo! de velgen doen het hem voor mij ook niet echt, maar gaat zeker de goeie kant op!
|
||||
|
||||
ik denk als je het hart van de velg zwart doet dat het heel mooi uit komt steekt lekker af bij het wit
|
|||
|
|||
sebring velgen dan? maar dat heeft ook al iedereen
het hart wordt in ieder geval niet zwart
|
||||
|
||||
Quote:
zou wel goed staan! maar ook niet echt origineel.. beetje leuk alu is duur (heb er ook last van).
|
||||
|
||||
ik vind 'm zo netjes alleen die velgen zijn volgens mij niet verkeerd maar er mist iets aan ofzo.....
|
||||
|
||||
Leuke auto.
Andere velgjes en idd de trekhaak en dan ben je klaar.