|
||||
|
||||
ziet er goed uit domi mooi zo laten
|
||||
|
||||
Quote:
Tank leeg. Alleen duurt dat bij een TD wel even.
|
|||
|
|||
nette kar domi , zo zie je ze niet veel
|
|
|||
|
|||
Even een kleine update.
Bijna alle problemen zijn opgelost. Het dakraam moet nog even klaar gemaakt worden maar daar is een ander mechanisme voor onderweg. Verder werken alle ramen weer en werkt alles op comfortsluiting. Ook heb ik laatst nog een set originele VR6 velgen gekocht van Marten met hagelnieuwe Avon ZV3 banden. Vandaag is ie voor de APK geweest, beetje vroeg want hij moest pas 19nov. Maar dan heb ik dat ook klaar. Auto was verder in zeer goede staat zei de apk meester. Ik moet alleen even een wiellagertje linksachter vervangen. Die is wat rauw en hoor je. Eerst maar eens even goed schoonmaken en nieuw vet erin doen en goed afstellen. Verder bevalt de auto mij zeer goed. Hij is voor dagelijks gebruik en rijd dan ook 400km per week ermee. Verbruik ligt meestal rond de 1 op 11 tot 1 op 12.5. Maar dan rij moet je wel gewoon rustig rijden. Ga je echt gassen dan neemt natuurlijk wel meer. Rond de 1 op 10. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Jaja ik weet het. ben wat lui met foto,s maken |
|
||||
|
||||
Verbruik valt me nog alles mee eigenlijk voor een VR6, mijn 16V doet het maar iets beter eigenlijk.
|
|||
|
|||
Vandaag even Hella DE ingebouwd met 8000K xenon. Het resultaat is wel even wennen Het leuke is dat je dit niet heel erg veel ziet op een golf 3.
Het was wel moeilijk om een beetje de goede kleur erbij te krijgen. De lak is inmiddels ook al 15 jaar oud. Maar het is wel aardig gelukt. |
|
||||
|
||||
apart! Is deze kleur gevoelig voor verkleuring? Zo op de foto is het prima gelukt om de juiste kleur er bij te krijgen.
|
|||
|
|||
Het was is idd een drama om een beetje de goede kleur te krijgen. Maar met het spuitbussie is het aardig gelukt, al zeg ik het zelf
Na de 3 lagen blanke lak kwam ie aardig in de buurt. |
|
||||
|
||||
Mooie vr6 en vind de kleur ook wel wat hebben.
De koplampen zijn niet geheel mijn smaak en vind ik een zeer hoog kermis gehalte hebben. Maar goed smaken verschillen en dit is slechts mijn bescheiden mening. |
|
|||
|
|||
Ieder mag een mening hebben
Ik zie dat je uit Tilburg komt. Daar komt deze VR6 ook vandaan, heeft er ca 7 jaar rond gereden bij dezelfde eigenaresse. |
|
||||
|
||||
Zozo, daar word het toch wel een andere auto van hoor!
Vind het niet eens gek staan zo. Nu eens een plaatje met de Xenon aan, eens kijken hoe dat lijkt. Mooie kar!
|
|||
|
|||
De Golf VR6 gaat volgende week weg. (zonder hella DE )
Daarvoor in plaats een 94er Polo G40 ori hollander. |
|
||||
|
||||
Lekker aan het wisselen dus?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ben idd de laatste tijd nogal aan het wisselen . En pakt tot nu toe altijd goed uit. De G40 moet blijven. Is echt een kick om te rijden. Bij de VR6 had ik dat minder. Maar hij reed wel heerlijk op de snelweg |