|
|||
|
|||
Prima auto, ziet er super uit man!
Complimenten aan Mr Lee voor de restauratie |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks Heb m'n best gedaan en vind hem ook geweldig geworden |
|
||||
|
||||
superwagen.
mij kofferbak was eerst ook vochtig en wist niet waar het vandaan kwam...er zat dus een scheur in het glaasje van t rechter achterlicht..nieuwe lampenunits erin gezet en klaar is kees(in dit geval stefan)
|
||||
|
||||
gister ff gekeken naar het probleem met het water en het kwam idd via het achterlicht naar binnen.
Lamp eruit, afdichtrand los, alles schoonmaken, daarna laagje kit in de lampunit, pakking er weer in, beetje kit op de pakking en weer gemonteerd. tot zover geen lekkage meer gezien. tevens gister de spoorverbreders achter er afgehaald, liep aan als je door een kuil reed. Weet iemand toevallig welke bandenspanning de 185/60r14 bandjes moeten hebben? Mvg Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi dat het lekken een kleinigheid was Jammer dat de spoorverbreders niet werkten; stond zo goed. Wil het ook niet als je hem aan de achterzijde ietsje hoger schroeft; volgens mij hangt ie ietsje achterover namelijk En betreft de bandenspanning; ik gooide er gewoon 2 bar in. |
|
|||
|
|||
Ziet er super netjes uit hoor Mike...
Misschien nog zoiets eronder en dan is ie af.....: Gr. Bas |
|
||||
|
||||
Quote:
na bas dat word m niet hoor, op t oog moet ie zo goed als orrigineel blijven, alleen paar kleine details. Ik heb iig een scirocco dakje gemonteerd, schuif kantel. Het afstellen is nog niet helemaal naar t zin, dus heeft iemand hier tips? zal morgen iig ff foto's maken. mvg Mike Last edited by Hight : 19-08-2008 at 22:07. |
|
||||
|
||||
tjee wat een super Pirelli zeg, gefeli en veel plezier ermee