|
|||
|
|||
leuk ding chris, maar komt er soms gezinsuitbreiding ??
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Die van jou ook Albèr. Quote:
Niet dan...? Quote:
Ehm.... hoop 't niet...
|
||||
|
||||
Leuk ding Chris, ben benieuwd wat ermee gaat gebeuren. Ik hoop dat je niet het blokje gaat opblazen
|
|||
|
|||
Quote:
Prijs is bespreekbaar zelfs te koop zonder banden
|
||||
|
||||
Leuke passat Cris,
Ik heb nog wel een grill voor je liggen. Kijk maar even in mijn verkooptopic. |
|
||||
|
||||
Plant die schroefset van de Golf er maar snel onder! Meteen een beter gezicht.
|
||||
|
||||
Quote:
Denk niet dat dat zo 1-2-3 gaat passen... toch? Jean, ik heb al even gekeken. Een ruil is op dit moment prima, maar mijn geld gaat eerst uit naar de meer belangrijke delen.
|
||||
|
||||
voorpoten wel, achter niet
|
|
||||
|
||||
Achter past ook met wat aanpassingen.
Je moet er wat moeite voor doen.
|
||||
|
||||
Dan toch maar effe een setje gaan halen dat er wel helemaal onder past. Zo duur zijn die dingen nou ook weer niet.
Kan ie daarna gelijk worden uitgelijnd... is NO-DIG!
|
||||
|
||||
Het boutgat aan de onderkant van de achterpoten 2 mm uitboren en het past Voordeel van de Golf setjes is dat hij nog wat verder zakt, omdat die poten korter zijn. Succes.
|
||||
|
||||
ah okee..
|
|
|||
|
|||
de stel ring van de achterst poot komt wel 5 mm extra naar binnen
presies op band hoogte met 17 inc ...mijn ervaring met KW set teminste stinken die banden |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij precies op velghoogte Dus met een beetje ET moet je wel spacers monteren achter. Ik heb voor nog zo'n dikke 8cm draad over
|
||||
|
||||
Benji, hoe groot zijn die radertjes van jou? En hoe breed precies?
Eerst maar even de kachelmotor nakijken... doet het alleen maar in de hoogste stand. Golf-kennende weet ik wat het probleem is.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Nigel. ps. Heb de foto's van de bumper gemaakt, alleen kan ik hier niks uploaden in Sittard...
|
||||
|
||||
Quote:
17x7,5 et 38 geloof ik, of et35. Achter zat toen een spacer van 2cm
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Chris, Anders kom ik wel een keertje langs om naar de bumper te kijken, en naar de passat natuurlijk
|
||||
|
||||
Studiefinanciering is weer binnen, dus ik wil weer wat dingetjes voor de auto gaan kopen.
D'r zitten wat puntjes aan de auto die ik eerst wil nakijken en verhelpen voor ik andere velgen en een verlagingssetje voor de Pattat haal, dus we gaan het rijtje maar eens langs. Als iemand me kan vertellen wat de oorzaak is van een van de volgende dingen post ie ze maar even hieronder: 1. Tijdens het rijden in de 4e versnelling bij een snelheid van 100kmh of meer begint de auto te fluiten. Het geluid komt van voren, en is geen windruis. In de andere versnelling, ook in de 5e, fluit ie niet. Bij het loslaten van het gas houdt het fluiten ook enigszins op. 2. Volgende punt treedt bij het remmen heel sterk op. Als ik afrem begint de hele auto te schudden, en het stuur trilt als een malle. Geen idee waar dit door komt. 3. Waarschijnlijk komt dit probleem door de homokineet links-voren, maar voor de zekerheid geef ik dit ook nog maar even aan: de auto rammelt wat, en er komt een takkend geluid van links-voren. Vooral bij bochten en bij accellereren merk je hier wat van. 4. Bij lopende motor en ingetrapte koppeling klinkt de auto prima. Laat ik echter de koppeling los begint er ergens wat als een gek te schrapen. Als ik de koppeling dan weer intrap houdt dit op. Al naar gelang het toerental van de motor duurt het wat langer of korter voor dit schrapen ophoudt, maar langer dan een paar seconden na het intrappen van de koppeling duurt het niet. Het maakt voor het schrapen overigens niet uit of de auto in een versnelling staat of niet, en in welke hij staat. Koppeling intrappen betekent een stille auto, koppeling loslaten betekent kabaal. Ik moet voor alle punten melden dat de auto volgens de vorige eigenaar, Domi, nog uitgelijnd moet worden, en dat de banden / velgen nog niet (goed) gebalanceerd zijn. Alle problemen waren overigens bij de koop al bekend, dus er is niks dat Domi verzwegen zou hebben... even om hem nogmaals te vrijwaren. Hiernaast nog even een vraagje aan Domi: weet je toevallig of de mistlichten zijn aangesloten of waarom die het niet doen? Misschien dat jij al een paar oorzaken kunt uitsluiten.
|
||||
|
||||
Niemand die het een en ander kan uitsluiten of wat tips kan geven?
Ben nog een complete n00b met Passat's.