|
||||
|
||||
Maak me nergens druk over hoor, ik weet wie het zegt, dat scheelt! :p
|
|
||||
|
||||
Ik kwam verlde maand ook zo'n tegen in Kreta, ziet er inderdaad niet uit,
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
lijkt wel of er een spoiler in de achterklep zit verwerkt....een klein opstaand randje..
|
|
||||
|
||||
T'is net een jetta cabrio!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ook leuk zijn :p
|
||||
|
||||
Denk je? Zal vanavond de kettingzaag eens pakken, kijken of het idd leuk is, haha!
(heb ik er iig een dakrekkie bij! ) |
|
||||
|
||||
jetta 1 cabrio staat in het wolfsburg museum... ziet er wel grappig uit, hoef je die van Bob niet voor te verzagen.
|
||||
|
||||
Geen www van het wolfsburg museum met plaatjes van die cabrio?
Wil ik wel eens zien! |
|
||||
|
||||
Quote:
Doe je best, ik heb nix gezegd
|
||||
|
||||
cabrio op basis van een jetta 2 zal er iig beter uitzien dan op golf 2 basis zoals hier gtoond, heb je tenminste plek genoeg voor de kap en voor wat mensen achterin
|
|
||||
|
||||
niemand foto`s van een vabrio jetta2????
|
|
||||
|
||||
dat of een ingekorte 2 kleur ....
maar vind het juist wel wat hebben zo'n open rug golf .heb tenminste zowat niemand van de sjonnies met plastic er op .dit is tenminste iets leuks .net zoiets als ze van een golf of jetta een pickup maken ,zeer wijs
|
||||
|
||||
nee want dan hebben ze geen plek meer voor die lelijke spoilers op het dak! hahahaha
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat is het ergste wat je kan doen een opstaande spoiler op de kofferbak van je golf...bah..! |
|
||||
|
||||
dat mag alleen op zon ding met een blauwe ovaal of op circuit wagens verder is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg fout!
|