|
||||
|
||||
bezigheden
Ben de motor aan het nakijken want lekte olie via de pijpjes van de stoterstangen.
heb alle motor beplating laten stralen en laat het poedercoaten in hoogglans zwart. Alle pakkingen worden vernieuwd en de meeste onderdelen worden vervangen door nieuwe onderdelen. zo kan hij er weer even tegenaan.
|
||||
|
||||
Komt helemaal goed zie ik wel succes er mee.
|
||||
|
||||
Velagen
Het volgende project , het blok zit er weer in gespoten en wel waar ik geen foto's van heb , jammer morgen misschien even een paar nemen .
Verlagen van de kever deze week even een asje uit Eindhoven gehaald en er vanavond even onder gezet lijkt een stuk beter , oordeel zelf . Meer foto's volgen .
|
||||
|
||||
Meer
|
||||
|
||||
ziet er goed uit!!
hoeveel versmald? nog andere velgjes?
|
||||
|
||||
De as is 12 cm smaller dan de orgineel as.
Ik hou deze velgen er onder want wil hem verder zo orgineel mogelijk houden. Moet de stuurstangen nog even inkorten en daarna lekker rijden. ga de pijlpinkers nog even proberen te repareren en dan is hij voor mij helemaal klaar voor dit seizoen. |
|
||||
|
||||
Machtig mooie kever
Moai sûnder wjergea binne de Wâlden: smûk skaadzjend beamtegrien oeral yn it rûn Last edited by Tjaap : 19-04-2009 at 18:45. |
|
||||
|
||||
Bedankt jonge.moet nog even kijken om banden van een smart,want hij raakt nu de koplampen met de banden.
Kom hem binnenkort even laten zien bij Vepra |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja super mooi even een foto maken voor aan de wand
|
||||
|
||||
mooie kever! is ie achter al lager?
|
|
||||
|
||||
nee hij is achter nog niet lager gemaakt.we zijn nu even met de bedrading bezig voor de pijlpinkers want zijn allemmal doorgeknipt.
hij komt achter 2 tandjes lager denk ik,ben er nog niet helemaal uit. moet even bekijken wat ik het mooiste vind. |
|
||||
|
||||
denk als je voor een platte band doet, en achter een wat dikkere dat 2 tandjes erg mooi is..
|
|
||||
|
||||
ik ga volgende week een setje smart banden halen,want hij raakt de behuizing van de koplampen als ik hem op de laagste stand heb.
vind de kevers met de wat hogere banden achter zelf heel mooi dus ga dat zeker even proberen. |
|
||||
|
||||
Kever
Deze week nog even druk met de kever bezig , zal zo eerst even wat fotos plaatsen van de motor .
En nog een paar met de verlaagde/versmalde vooras . Auto ligt al goed laag maar kan nog een klein stukje lager , achter is er nog niets aan gebeurd komt later . Heb er vorige week nog andere voor banden onder laten zetten 145-65-15 anders kon ik niet sturen ivm de koplamp die uitsteekt in de wiel bak . Verder zijn we nu bezig met de bedrading voorin alles weer een beetje netjes maken en de overbodige draden weg laten .Endepijlpinkers weer te laten uitklappen en te laten branden . Tot zo ver later meer . |
|
||||
|
||||
Geweldig man , keep up the good work !!!!!
|
||||
|
||||
Dat do jo knap Wilfred leave...
|
|||
|
|||
heel mooi.
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je wel jonge.Heb net met Klaas Jan de remmen weer afgesteld en ontlucht en de pijlpinkers zijn ook bijna klaar.moet nog op een paar bestelde onderdelen wachten en dan kunnen we de andere kant ook aansluiten. Kom binnen kort wel even bij jullie kijken. |
|
||||
|
||||
in 1 woord SUPER
|
||||
|
||||
Goed bezig Wilfred......Toppie
Suc6 met de vorderingen. Heeeeeeeeele dikke kever........................ |