|
||||
|
||||
Quote:
25 euro is idd een koopje maar als je de resterende dingen nodig hebt en die zitten bij de aankoop nog op de auto. en er word jou achteraf pas verteld dat die dingen er niet bijhoren zou ik me wel genaaid voelen en of het nou om 25 of 100 euro gaat het is de manier waarop, dat is het genaaide deel en niet dat ie te duur is ofzo want dat issie absoluut niet. |
|
||||
|
||||
topictitel aangepast
|
|
||||
|
||||
Quote:
marcski bedankt ook zijn we vandaag een heel stuk verder gekomen we zoeken nu alleen nog een pedalenset de rest is er al. dus wie owie heeft er og een set in de handel. |
|
||||
|
||||
jammer dat ik dit niet eerder heb gelezen! pedalenset is blijven zitten op de koets die naar de sloop ging, sorry!
Succes!
|
||||
|
||||
Je hebt PM
|
|
||||
|
||||
dan koop je een auto, en dan wil je crossen
ten eerste crossen kost geld,/serieus geld. ten tweede neem dan geen golf 1, spullen zijn schaars en worden zeldzaam. ten derde waarom gaat iemand moeilijk doen als hij een auto kan kopen voor 25 euro. ik neem aan dat je blij mag wezen voor de 25 euro dat er uberhout nog een los onderdeeltje bij zit. ik bedoel wat koop je tegenwoordig nu nog voor 25 euro?? |
|
||||
|
||||
overigens ik heb nog een pendalen set met stuurstang liggen eventueel...
|
|
||||
|
||||
mag op slot we zijn compleet intussen
|