![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klinkt ook goed. Verder is Blur ook wel goed vind ik. Is wel redelijk bekend misschien voor de rockfanaten. Maar denk, post hem toch ff.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt Hans, die had ik al, idd ook erg lekker ![]() |
|
||||
|
||||
![]() als je van poppunk houdt moet je eens wat van Nerf Herder downloaden...erg goede band imo. beetje in de weezer hoek, meebrulkoortjes en zo.Als je meer van de skapunk bent is Less Than Jake een aanradert
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bieden toppertjes, nu we toch over punk bezig zijn. Dan ga ik weer even de Travoltas spammen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd, Baja California heb ik ook nog origineel in de kast staan. Dancehall Crashers is ook supergaaf trouwens.
|
|
||||
|
||||
![]() Kwam net nog een Atmoz download tegen, schijnbaar weer een nieuw cdtje!
|
|
|||
|
|||
![]() SAT2B is ook goed. Hebben dit jaar voor het eerst op PinkPop gespeeld. Ze mochten openen omdat ze de 1e prijs hadden gewonnen in een soort talentenjacht voor onbekende bandjes.
Ze spelen rock en hebben eigentijdse nummers.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, ook erg leuk. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() hier ff klikke krijg je meteen nummer. http://www.angelcityoutcasts.net/v3...madeforthis.mp3 of deze kan ook; http://media.thorprecords.com/mp3s/...ts.thechase.mp3 Last edited by Siroj. : 09-08-2008 at 17:33. Reason: uhhhhhh |
|
||||
|
||||
![]() pete philly heb ik nu ook veel opstaan .. ik noem het niet eens pop
meer naar hiphop soul toe, wel erg relaxt om naar te luisteren incubus is ook goed btw
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 12-08-2008 at 17:21. |
|
||||
|
||||
![]() Incubus is niet zo onbekend
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat vind ik dus echt een baggerband. Dit jaar op Pinkpop gezien, echt geen bal aan imo.
Presidents of the USA maken nog steeds leuke muziek trouwens. |
|
||||
|
||||
![]() Presidents regeren en die hebben een zo eigen stijl, lekkere feelgood music!
|
|
||||
|
||||
![]() Idd! Dit jaar gezien in de Effenaar en op de Zwarte Cross, en 2 jaar terug een te gek concert in Paradiso, is trouwens helemaal live te zien op fabchannel:
http://www.fabchannel.com/the_presi...ert/2006-05-24/ Goede site trouwens. |
|
||||
|
||||
![]() Nu we dan toch bezig gaan met bekendere bands
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nooit van gehoord
![]() Lupe Fiasco is de bom btw..
|
||||
|
||||
![]() Volbeat ken ik ook niet, zal es wat downloaden.
Voor de punkliefhebbers: Me First & The Gimme Gimmes hobbybandje van oa Fat Mike van NOFX en Chris Shiflett van Foo Fighters. Ze spelen alleen covers, echt te gek. Lekkere meebrulautorijmuziek ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Check, heb ik ook alles van, ben nu street dogs aan het downen, kijken of het wat is, is punk ook. |
|
||||
|
||||
![]() Misschien de wat onbekendere lowlands acts
pendulum hadouken laura marling infadels wombats pigeon detectives air traffic niet op genre, en misschien niet allemaal onbekend maar wel vet. |