|
||||
|
||||
Wat een vette stoeltjes.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hallo ronald dat bokken wat jij zegt heb ik ook precies hetzelfde maar dan met een t5 130pk en dat ligt aan de roetfilter (volgens de dealer) mischien dat je het daar moet zoeken want ik dacht steeds dat het aan in de aandrijving zat maar na een keer of 10 naar de dealer kwamen ze met dit verhaal
Groeten wim
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De kleine bendemaker...
En nog eentje in NL gemaakt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Wim, Bedankt voor je reactie. Had nu een aanknoopingspunt om te googlen. http://www.audiforum.nl/forum/motor...ter-2-0tdi.html http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=5565 Zoals het ernaar uitziet heeft het te maken met het regenereren van het roetfilter... Daar zal ik me iets verder in moeten verdiepen, maar wat ik lees is de optie van een chip in ieder geval niet meer van toepassing... Gr, Ronald Last edited by Ronald : 18-03-2009 at 14:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, had je reply nog niet gezien omdat ie op pagina 1 stond. Met bokken het gevoel dat je met de cruisecontrol een bergafrijd. Gas, inhouden, gas, inhouden, maar zo snel dat je het idee hebt dat de auto hikt. Het is moeilijk te omschrijven, maar een heel irritant gevoel. Heb jij verder nog iets optisch aan je auto veranderd? Gr, Ronald |
|
|||
|
|||
loopt lekker weinig toeren op die snelheid.
Je kunt in elk geval lekker doorrijden daar 154gemiddeld de laatste keer dat ik dat gehaald heb is naar wsee een paar jaar terug, dat is hier echt niet te doen(op een lang stuk) Dikke bak verder
|
||||
|
||||
Quote:
Geen probleem ! Het enige wat ik veranderd heb is de emblemen en type aanduiding op de achterklep verwijderd en een Hitachi powertools sticker ervoor terug geplakt.Het is een auto vd zaak nl waar ik ook prive km's mee maak. De hobby blijft echter de cabby waar nog voldoende aan wordt veranderd voor komend seizoen Ik denkt trouwens dat mijn octavia ook bokt hij houd nl in z'n drie erg in bij de 230 groet, Marco |
|
||||
|
||||
Quote:
230km/h en hij bokt in zijn 3... Had ik in het begin ook, maar dan zit je te laag in zijn toeren. Tot 1100rpm krijg je dat. Even terugschakelen na zijn 2 en je hebt er geen last meer van. Rijd hem ook voor het werk. Vandaar ook 30.000km in iets meer dan een half jaar. Toch nog wel de droom om er 2 dingen mee te doen. Plaatje zegt meer dan woorden. Verlagen en 19" BBS replica. Supermooie combi lijkt mij met de rode remmen achter de velgen. Maar goed dat is ooit misschien een keer in de toekomst. Gr, Ronald Last edited by Ronald : 19-03-2009 at 11:09. |