|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha Egon, echt vet, op naar die water and air-meetings dan maar. haha |
|
||||
|
||||
Deze mensen komen niet uit Friesland, maar komen uit Noord Holland.
Die meneer heeft bij mij nog 6 delige zwarte sierlijsten gekocht en een setje zwarte dorpellijsten. Hij vertelde dat hij vrienden heeft in een dorpje vlakbij waar ik woon. hij zou mij nog een keer bellen voor onderdelen.....maar waarneer!!! Welke prijs hebben ze gewonnen? |
|
||||
|
||||
verste reis, waren sinds 1978 onderweg
|
||||
|
||||
Quote:
Go Jaap
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 17-07-2008 at 09:13. |
|
||||
|
||||
Theo,
Wil jij van deze mensen dan even wat gegevens noteren? tel nr etc. Dan zullen Emiel en ik contact met ze opnemen. thanx!
|
||||
|
||||
Ik zelf heb geen gegevens van deze mensen.
Hopelijk belt hij zelf binnenkort. |
|
||||
|
||||
Quote:
Had siep wel een beetje gelijk. west-Fiesland |
|
||||
|
||||
Ja maar oorspronkelijk kwamen ze er wel vandaan. ze hebben in rottevalle onder andere gewoond vertelden ze. Ik denk dat Edwin wel iets meer kan vertellen want die had daar ook gewoond en ze kenden zijn ouders ofzo.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat denk je....die meneer belde mij net. Ik heb zijn gegevens gevraagd en zal het nu even pmen naar Cor. De zoektocht is opgelost. |
|
||||
|
||||
Quote:
Koel, laat hem zich voorstellen op volksforum . Geen idee of ze internet hebben. Zou leuk zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze hebben een emailadres, dus dan is er ook wel internet. |
|
||||
|
||||
Lijkt wel CSI hier op het forum, daar lossen ze ook alles op binnen een uur.
Maar mooi dat het gelukt is, kunnen ze nog even verrast worden met hun welverdiende prijs. |
|
||||
|
||||
welke prijs hadden ze gewonnen?
hier nog een foto'tje lekker aan de hamburger volgens mij mag die zn bandenspanning rechtsvoor wel even controleren
Last edited by ArjenE : 17-07-2008 at 15:04. |
|
|||
|
|||
Niemand een foto van de achterkant?
Daar zat een sticker op van waarschijnlijk hun huidige woonplaats. Meende iets van Duinen ofzo??? Links onder op het raam! Weet wel dat hij de Golf nu 7 jaar had als ik het goed onthouden heb...
|
||||
|
||||
hoop dat ze de smaak te pakken hebben.
en naar meer meetings gaan. zo zie je maar geschiedenis is niet achterhaald |
|
||||
|
||||
die oma heeft ons nog netjes stiekem voorgestoken aan de hamburger rij waar we al een lange tijd stonden haha
|
||||
|
||||
Bijna aandoenlijk hoe die man met zijn zere poot over het terrein slenterde richting de modelautotjes
|
|
||||
|
||||
Quote:
een "laat maar weten als je van de golf af moet, hier heb je mn gegevens" prijs just kidding, heel cool zo'n stel, mag hopen dat ik er later net zo bij zit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat had niet gehoeven als er een "beetje" respect was geweest voor de oudere/bejaarde medemens dan had ze toch wel ff voor gemogen en niet zo lang in de rij hoeven staan........?????? |
|
||||
|
||||
wie herinnerd zich nog dat oude stel met die specialpaint lupo.. zijn niet dezelfde toch?