|
|||
|
|||
Quote:
vind hem wat druk worden ..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Staat nog wel in het Rieger boek ,staat alleen geen merk bij maar is nog wel leverbaar @ Domi ,leuke passat ! Ik vind de Abt grille wel leuk staan trouwens
|
|||
|
|||
ABT grille is net weer even wat anders. En zo vaak zie je ze niet.
Standaart grille is saai en lomp. Ach, als ik het maar mooi vind (en de vrouw ook he ) |
|
||||
|
||||
Ziet er wel tof uit!
Nu nog ff die spiegels eraf trappen
|
|||
|
|||
Afgelopen dagen het complete interieur eruit gehaald. Auto is nu helemaal kaal van binnen duerpanelen er ook uit.. Dit omdat er ori elctr ramen in komen en ik zo mooi de kabelboom kan wegwerken. Maar ook omdat de auto vol water stond
Het voorraam zit een barst in van boven tot onder en je kan het raam er bij zo uitdrukken al. Dus lekt nogal. as Donderdag komt er een nieuw raam in met zonneband We zijn er toch voor verzekerd. Ook ga ik gelijk het open dakje opnieuw laten afkitten. Dan weet ik zeker dat het goed is. |
|
|||
|
|||
word eind van de week mooi droog weer ...kan je lekker kitten
|
|
|||
|
|||
Quote:
Donderdag toch naar carglass. Kitten ze hem daar maar even goed dicht |
|
||||
|
||||
me neither.. Dat vind ik juist zo 'apart' aan een 35i.
|
|||
|
|||
Quote:
?? |
|
||||
|
||||
Dat dichte front...
Ben zelf ook meer van het dichte front, maar kan me voorstellen dat het een beetje gaat vervelen en dan is die ABT grille een mooi alternatief. Kwam een plaatje tegen waarbij het VW logo ook nog door een ABT logo is vervangen, maar dat is mij een beetje teveel kermis. Ik moet voor mijn 35i variant trouwens nog een fris VW logo aangezien deze helemaal is uitgebeten, worden die nog los verkocht? |
|
|||
|
|||
Quote:
Vandaag heb ik de dop gevondne voor op de slotbouten. Het complete int met vloerkleed heb ik eruit en in de kofferbak in een zijvakje onder het bakje wat erin zit lag het doosje Dus binnennkort mooi nieuwe banden zonde rmoeite. |
|
||||
|
||||
kvind die grille ook niet zo geslaagd ..
ben benieuwd, kan wat leuks worden mits wat aanpassingen!
|
||||
|
||||
Wat voor interieur heb je erin? Heb hier nog een compleet GT-interieur liggen, als je het kunt gebruiken haal je het maar op, volgende week gaat het naar de stort.
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je een foto ?? Ik neem het graag van je over. Ik haal wel het deze wel op. |
|
||||
|
||||
Domi, wat voor stoeltjes zaten er dan in de GT van je?
|
||||
|
||||
Tomme, allemaal GT interieuren om me heen. Niemand een VR6 stoel? Die zoek ik al een hondeleven. Deze op Domi's foto, maar dan de bestuurdersstoel
|
|||
|
|||
Heb ik een GT vr6 interieur dan??? Goh wist ik niet eens
|
|
||||
|
||||
Is gewoon een GT interieur ,Alberto heeft er net zo'n interieur in .
Hij had nog zo'n set voorstoelen staan ,maar die waren ook alweer verkocht volgens mij .....
|
|||
|
|||
Quote:
had een compleet intrieur ... |
|
||||
|
||||
Stoel is al geregeld