|
||||
|
||||
Leuke golf, meteen wat juiste aanpassingen gedaan . Stijl die je wilt bevalt me wel. Veel plezier ermee
|
||||
|
||||
Quote:
Die zitten er al op inmiddels . De Rota wielen die er bij aankoop opzaten zijn inmiddels verkocht. Auto staat nu op mn Compomotive TH's. Vrij apart gezicht zonder verlaging Maar de schroefset is al (min of meer) onderweg, dus op MIVW staat ie lekker laag. |
|
|||
|
|||
leuk detail het woord golf in de stootstrips(?) aan de zijkant.
gooi er eens een nieuw piccie op |
|
||||
|
||||
Doe ik van het weekend, update daarna is hopelijk met schroefset.
|
|
|||
|
|||
Nette bak.
loopt zo'n diesel nog een beetje zuinig ? kan je gf er al mee overweg :P ? |
|
||||
|
||||
Loopt erg zuinig ja, ze heeft er nog niet mee gereden, Polo gaat deze week in de verkoop
Update: Gisteren pakketje gehad van ErwinZ, zijn ongemonteerde TEC schroefset die ik heb overgenomen 8) En ben gisteravond maar meteen begonnen met demontage van de oude delen, alles was nog origineel, zelfs de toplagers :o Zometeen even naar de dealer om nieuwe toprubbers te halen voor achter, wat nieuwe bouten en wat ander klein spul. Ook ga ik de wielkasten nog verder schoonmaken en daarna tectyleren, en de wielkastranden schuren en spuiten. |
|
|||
|
|||
wordt wel wat ga je naar mivw ?
|
|
||||
|
||||
Denk 't wel, tenzij ik op vakantie ben.
|
|
||||
|
||||
Leuke velgen !!!
|
||||
|
||||
Bijna klaar voor MIVW!
Vorige week alle retourleidingen vervangen, overdrukslang vanaf koelreservoir vernieuwd, en de dikke dieselretourleiding ook. Deze week TEC schroefset gemonteerd, wielkastranden in de Novorox waar nodig, heb deze daarna geschuurd en gespoten, wielkasten schoongemaakt en in de zwarte spuit tectyl gezet, nieuwe rubbers achter op de veerpoten en nieuwe toplagers voor, rondom nieuwe bouten en moeren gebruikt, en vandaag is de auto uitgelijnd. Ik ben echt super tevreden met het resultaat. De Compomotive TH's zijn tijdelijk maar ik moet zeggen dat ze wel ERG goed staan Origineel met wat kleine wijzigingen, dikke wielen en goed laag blijft toch echt Last edited by Arne : 11-07-2008 at 15:22. |
|
||||
|
||||
erg dikke wielen!
|
|||
|
|||
ziet er echt goed uit !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Nice! Vind deze look echt geslaagd.
Zou maar eens voor andere velgen gaan kijken voor de 16V.
|
||||
|
||||
Dat zeiden er al meer ja
|
|
||||
|
||||
staat echt super!!!
|
|
||||
|
||||
Goed bezig
Wederom een goed voorbeeld dat een auto alleen maar een goeie verlaging + leuke wielen nodig heeft |
|
|||
|
|||
Nogmaals; Heel mooi Arne!
|
|||
|
|||
zet er voor de gein eens smoke achterlichten in alleen om te kijken hoe het staat
wat zit er in de gti voor achterlichten ? |
|
|||
|
|||
In de gti zitten originele achterlichten. Staat in deze denk ik ook wel tof, icm oranje knippers voor. Of gti achterlichten.
Of gewoon bij die rode de behuizing + randjes tussen 't glas zwart spuiten
|
||||
|
||||
Iedereen vind deze velgen beter dan op de witte (ik ook )
Ik zeg koop een set 16" rs003 voor de witte |