Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Corrado en Scirocco
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 10-06-2008, 09:59
Vains's Avatar
Vains Vains is offline
REALLY Bored

Ik zou gaan voor een vr6 als ik zo jouw wensenlijst zie. En het verbruik is inderdaad afhankelijk van jouw rechtervoetje. Zelf vind ik een G60 een heerlijke auto, ik heb er zelf eentje gehad en heb spijt dat ik hem heb weggedaan
En veel mensen zeuren dat een G60 zo onbetrouwbaar is, als je goed periodiek onderhoud pleegt dan blijft hij lopen als een treintje. En met periodiek onderhoud bedoel ik elke 10000 km de olie en filter vervangen en elke 15000 km het riempje van de glader..
Maar een Vr6 is ook echt super, afgezien van de kettingrevisie en de vaak hoge aanschafprijs voor een net exemplaar.
Succes met jouw keuze
Old 10-06-2008, 10:07
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

Naja, mocht je interesse hebben. Ik weet dus een hele nette G60 te staan.
Reply With Quote
Old 10-06-2008, 10:42
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...

Quote:
Originally Posted by Smully
Ik kan nu een Corrado 2.0 16v kopen voor 3950 euro, met 75000km op de teller, en airco ingebouwd. Wagen ziet er op de foto's mega netjes uit. Een laat model, alleen geen elektrische ramen kan dat als het 1 van de laatste series is? of is het altijd een optie geweest? En die prijs is die redelijk?

Met zo'n kilometerstand, dan zou ik voor de 16V gaan. Mocht het je niet snel genoeg zijn, dan kun je de motor altijd nog een beetje gaan aanpassen. 2L16V is een betrouwbare motor, waar je nog lang plezier aan kunt beleven.

Gr

LRR
Old 10-06-2008, 10:47
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Ik rij nog steed met veel plezier in mijn g60 en deze doet toch echt 600 km per week en kan met gemak 500 km rijden met 1 tankbeurt

Trap je het gas in daalt de meter wel hard. Ik rij altijd wel goed warm op 2500 rpm een stuk van 10 kilometer en dan tot 3000 of 3500.

Verder heeft wel de moter en glader een revisie gehad dus heb wat dat betreft wel het zeker voor het onzeker moeten nemen aangezien de vorige eigenaar weinig had met onderhoud.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules