|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Welkom
ziet er goed uit kerel! wordt flink geinversteerd zie ik al weer Wat heb jij betaald voor de adapters voor je remklauwen en bij wie heb je ze vandaan??? en ook gelijk stalen remslangen genomen of ???? welke hoofdremcilinder neem je? van een mk3 gti of zo? en ben je er al uit wat voor spruitstuk je gaat bouwen / kopen? als jeeen beetje gaat googelen kun je zat log styles vinden, en semi spaghetti is er ook genoeg. als je toch niet voor top vermogen gaat zou ik een log nemen, deze zijn gewoon giet-ijzer en minder gevoelig voor hoge temperatuur schommelingen, maar wel helaas een minder flow dan de spaghetti versies je komt er wel uit succes en hou ons op de hoogte! BTW: we zijn foto geil
|
||||
|
||||
Thx voor de leuke reactie in mijn topic maar dit hier ziet er ook niet verkeerd uit
suc6! en kom je ermee naar vag fest?
|
||||
|
||||
tegen dan zou hij wel af moeten zijn
hij had eigenlijk al voor de zomer moeten afzijn |
|
||||
|
||||
Mooi project, het blokje ziet er ook netjes uit..
Dit zijn de leuke projectjes: Less show more go
|
||||
|
||||
turbo kitje dat besteld is zou vandaag binnenkomen.
k03 turbo met uitlaatspruitstuk, intercooler en blow off valve. Was het laatste dat er nog nodig was. Nu hopen dat hij snel in elkaar kan gezet worden |
|
|||
|
|||
mmm klinkt goed! foto???
|
|
|||
|
|||
Als je de pk's een beetje gewoon bent, heb ik nog een xflow kop als upgrade over
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zijn er al vorderingen in dit project?
|
||||
|
||||
jammer genoeg niet zoveel, maar het komt...
|
|
|||
|
|||
Zie maar dattem klaar is hé tegen de vw-days...
16/11... |
|
|||
|
|||
en zit er al leven in dit beestje?
|
|
||||
|
||||
Foto`s please.??
|
||||
|
||||
ik ga er morgen nog eens langs, hopelijk zijn er mooie vorderingen om foto's van te maken
|
|
||||
|
||||
Er is vordering in aan het komen
gedaan ; motor steekt terug in elkaar turbo erop motor in de wagen ic plaats gegeven koppeling boit werkende schakelmechanisme werkende bedrading bezig uitlaat buizen ic buizen besteld water aant aansluiten ,enz... allee hier wat pic's |
|
||||
|
||||
Eindelijk een update
De werken zien er goed uit, is wel een apart spruitstuk aangezien de turbo vrij laag achter het blok ligt... Of is de reden hiervoor dat er geen ruimte voor de turbo is tussen blok en schutbord? Ben benieuwd wanneer het loopt, succes ermee
|
||||
|
||||
dat is idd de reden
|
|
|||
|
|||
mooi project ga zo door:P
|
|
|||
|
|||
Volgens mij moet de turbo zo laag hangen omdat het inlaatspruitstuk er nog boven langs moet. Ben benieuwd hoe dit gaat rijden in vergelijking met een g60. En of het nog extra vermogen oplevert natuurlijk !