|
|||
|
|||
mooi bakkie!
Ik heb toevallig 2 weken geleden met een B&B Polo gereden. (300pk 410Nm) da,s pas meters maken!! Ik dacht dat een golf Limited meters maakte maar dit slaat echt alles! |
|
||||
|
||||
Ik zal binnenkort nog even weer wat foto's plaatsen.
De Polo is aan de voorzijde nog iets lager geworden,en heb van de voorschermen ook even de "spatbord verbreders" verwijderd,dit lijkt veel beter. Bovendien nog even een ander setje pedalen geplaatst. Gr. Johnny |
|
||||
|
||||
Goed bezig topper....die pedaaltjes wil ik ook nog es in de Luup hebben
|
||||
|
||||
mooi kar man! ben erg benieuw naar in het echie...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kom z.s.m. wel even langs rijden Gr. Johnny |
|
||||
|
||||
altijd goed , maar let op as weekend zit ik in belgie vagfest
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik probeer het waarschijnlijk morgenavond wel even. Volgens mij heb ik nog niks
|
|||
|
|||
Mooie wagen, een bommetje op wielen !
|
||||
|
||||
Quote:
altijd welkom |
|
||||
|
||||
Een tijdje terug even weer een paar foto's gemaakt:
De rest staat hier: http://s6.photobucket.com/albums/y2...ver/Polo%20Cup/
|
||||
|
||||
Mooie wagen, schroefset doet goed
Welkom op het forum
|
||||
|
||||
Is deze Cup Edition nog altijd bij de topic starter ?
|
|||
|
|||
dat is een mooie auto, wij hebben een week terug dezelfde gekocht alleen 1.4, rommel er nou niet teveel aan en maak hem niet te laag als het gaat aanlopen is alles naar de .... volgens mij zitten je binnenschermen niet goed want die komen er onder uit. veel plezier en nogmaals hou het origineel veel mooier
|
|
|||
|
|||
Quote:
Aldus de eerste eigenaar van een org NL GTI G60 Edition One waar geen originele motor meer is zit,waar een veel te grote en niet originele spoiler op de achterklep zit,die hij verlaagd heeft waardoor de velgen aanliepen in de achterste wielbak,en er Porsche remmerij op heeft zitten waarmee je een leopard 2 A6 mee kunt stopzetten en waardoor er maar 1 soort velg onder kan.... Sorry Patrick was een inkoppertje, en niet verkeerd bedoeld hoor Maar dit is wel een hele mooie Polo GTI Cup Edition! ik zeg niks meer aan doen,houden zo |
|
||||
|
||||
En dat zijn niet de binnenschermen , maar extra ORIGINELE verbreders om een typegoedkeuring voor de wielen te krijgen .
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, hij heeft nu een mooie Mini Cooper S.
|
||||
|
||||
Jammer, maar bedankt voor je info
|
||||
|
||||
Vandaag maar eens even weer een kijkje nemen op deze site.
Dat is lang geleden.... De Polo GTI is 2.5 jaar ingeruild op mijn huidige Mini Cooper S. Deze staat nu ook weer te koop omdat ik nu mijn zinnen heb gezet op een VW Scirocco. Dus hier maar even weer wat inspiratie op doen. Hier nog even een foto van mijn huidige auto:
|
||||
|
||||
Johnny en zijn Scirocco
Hallo allemaal,
Na 3 jaar met erg veel plezier in een Mini gereden te hebben ben ik weer terug bij mijn oude merk. Normaal rijdt ik max. 1.5 tot 2 jaar in een auto,dus de Mini is het langst in mijn bezit gebleven. Echt een super auto Ik heb nu een VW Scirocco 1.4 TSI Edition gekocht van 08-2011 met wel wat minder vermogen. Nu slechts 122 pk onder de kap. Maar daar gaat vast nog wel wat aan gebeuren Ook de Scirocco rijdt erg fijn. De auto is voorzien van o.a.: Panorama dak Dubbeldin met navigatie RNS 310 Gescheiden Climatronic Speciaal interieur met leer/alcantara en stof Zwarte hemel 18" velgen Multi functioneel stuur Media adapter Aux in Midden armsteun In hoogte verstelbare voor stoelen Donkere achterlichten etc. Volgens mij zitten de meeste opties er wel op,alleen geen vol leer,fabrieks xenon en een DSG bak. Ook vraagt de auto nog om een mega verlaging,maar dat zal van de zomer wel gebeuren. Kenteken verlichting,en lampjes in het interieur al van leds voorzien. Staat al een stuk beter. Needle sweep aangezet met VCDS: http://www.youtube.com/watch?v=cFecGuBec3g Komende tijd eerst weer genoeg te doen denk ik Hier even een paar foto's.
|
|||
|
|||
Mooie scirocco, kleur staat hem ook goed
|