|
||||
|
||||
Bedankt voor de eerste leuke reactie's/complimenten, dat geeft ons weer energie voor volgend jaar
|
||||
|
||||
dan ben ik er zeker weer bij
|
||||
|
||||
Het was weer super! Lekker verbrand, maar we hebben ons vermaakt. Op naar de indoormeet!
|
|||
|
|||
Namens de oragnisatie van VAG Fryslan
Wil ik jullie hartelijk danken voor de super op komst De dag is door jullie geweldig gegaan speciale dank gaat even naar Alex mars van ACR Xtremecarconcept voor de presentatie van het geheel ook de mannen van Volksforum , bedankt voor het super korte nachtje en de gezelligheid ook dank aan de vrijwilligers uit Hallum sponsors , en iedereen die zijn steen heeft bijgedragen de mensen die in de bak stonden en zaterdagavond of zondag ochtend vroeg de auto kwamen brengen Defensie bedankt voor de special act uit een bijzondere hoek maar natuurlijk ...dank aan alle bezoekers want zonder jullie word het niks mensen BEDANKT Last edited by Alberto : 08-06-2008 at 19:45. |
|
||||
|
||||
Vandaag ff met een 8tal auto's richting het friese Bergum gereden alwaar het 2de vag treffen was.
Kort samengevat in woorden was de dag warm,veel mooie auto's,enorme drukte,leuke dames en een leuk presentje. Een pluim voor de organisatie. Hieronder een kleine impressie van de dag. Meer foto's onder onderstaande link http://www.mijnalbum.nl/Album=WIUMX3GJ Mvg VWteamPG crew and members |
|
||||
|
||||
ben er ook even geweest mooi van opzet en mooie autos ik ga zekers volgend jaar ook weer kijken en een pluim voor de organisatie met het warme weer daar de hele dag te staan super jongens
|
|
|||
|
|||
was super leuke jongen.
organisatie was weer goed. op naar 2009 zo ik zeggen. molle bedankt voor het mee rijden nog.
|
||||
|
||||
Sfeervolle meeting, zeker de moeite waard alleen wat meurt die knollenhal !
|
||||
|
||||
Ja het was zeker een geslaagde meeting! Alles was goed geregeld allemaal!
Volgend jaar weer!! |
|
||||
|
||||
Was een super meeting en ook het weer zat mee.
Echt waar was super gedaan. |
|
||||
|
||||
Jongens het was super vandaag!!! Heb me super vermaakt vandaag was gezellig we zaten op een super stekkie, plaatsje voor volgend jaar alvast voor ons gereseveerd..
BEDANKT!!!!
|
|||
|
|||
wederom een erg geslaagde meeting,jullie leggen de lat steeds hoger.De catering was ook goed verzorgd,tenminste weer normale prijzen ipv die woekerprijzen Ook een compliment voor de mensen die in de hal zelf stonden,het was daar om een uur of 1 echt niet uit te houden van de warmte! De opkomst was ook erg fijn met een paar wonderschone auto's.Laat de indoor editie maar beginnen
de rest van de colectie http://www.mijnalbum.nl/Album=XHN36HPW |
|
|||
|
|||
Super meeting !
Was gezellig en erg mooie auto's. Jammer genoeg op de heenweg wat problemen gehad en 1.5 uur op de anwb moeten wachten, en bij aankomst erachter gekomen dat de camera nog thuis lag... Zeker de moeite waard van de bijna 3 uur enkele reis ! |
|
||||
|
||||
jeej ik sta erbij
|
|||
|
|||
Quote:
dan ben jij die jongen die naast mij stond (grijze golf die er naast staat is van mij) |
|
||||
|
||||
Quote:
die dank ligt uiteraard geheel aan onze kant. ondanks dat we hier Friesland graag op de korrel nemen was de gastvrijheid fenomenaal... Volgend jaar graag weer... (dus toch maar het visum en de injecties verlengen) En hier uiteraard het album voor alle foto's: http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=127 Ben vooral benieuwd naar de 130 pics die Gerk heeft gemaakt.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 08-06-2008 at 19:58. |
|
|||
|
|||
Quote:
graag gedaan mannen ....ik bewaar het beren vel op een velige plaats jaap |
|
||||
|
||||
Ben nou wel eens benieuwd welke auto bij de 1e prijs hoort was een ibiza toch , heb de auto nog niet ergens op een foto gezien .
Foto ss.
|
||||
|
||||
Quote:
Jullie ook bedankt voor de geweldige gastvrijheid, de gezellige zaterdag avond, de 2 uurtjes slaap, het ontbijt om 5:30 met sfeermuziek, de topmeeting van vandaag... Leuk om de friese mannen nu eens in het echt gezien te hebben Mannen, super geregeld! En als we terug mogen komen , doen we dat volgend jaar met heel veel plezier!! (en nu ga ik slapen, de foto's komen morgen wel...)
|
|||
|
|||
gekozen door het publiek .. Last edited by Alberto : 08-06-2008 at 20:11. |