|
||||
|
||||
echt SUPER
|
||||
|
||||
Quote:
hey man.. dat kan.. werk bij autopoetserij en laktechnieken. POLYTOP op de hazenkoog dus je zal me nog wel vaker zien rijden..(ben daar pas begonne.. werk er op donderdag en vrijdag) heb ook nog een witte charade.. die is voor als ik erges heen ga waar of veel drempels zijn of niet bekend ben |
|
||||
|
||||
he broer konijn
eindelijk je eige inlog naar...werd wel tijd, blijft een stoer karretje. maar snel de mijne ook zo plat op de grond spr je |
|
||||
|
||||
Heey jij bent toch ook op het "civicforum" aangemeld he met die "SUPER SNELLE" charade he???
Of ben jij dat niet.. Jetta is vet..mooi liggen laten zo, alleen misschien velgen beetje opknappen maar verder niks meer aan doen.. Gr Ronnie
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look. Last edited by polo-power : 09-06-2008 at 22:44. |
|
||||
|
||||
Super jetta!!! Maar die velgen lelijk!!! (doe je ze toevallig weg volgens mij staan ze veel mooier onder mijn jetta)
Gr Thijs
|
||||
|
||||
Quote:
zit op civic forum ja.. en me ouwe charade was echt wel snel hoor.. steef van showandgo had er ook ff in gereden.. en hij zei ook ding is niet normaal snel.. lijkt wel of ik in me civic rij .heb tegen veel charades gereden ook 1.6 4x4 met spaghetti en ik was net zo snel..heb nu die witte maar is neit zo snel als me grijze maargoed.. heb nu de jetta lkkr cruize.. en witte voor daily zeg maar.. als ik erges moet zijn waar ik niet met de jetta kan komen . jetta paar plekjes opknappen . achter armsteun laten bekleden en voor wil ik een (orginele) armsteun en die ook laten bekleden..wieltjes x opnieuw polijsten en hart opnieuw spuiten.
|
||||
|
||||
Vette jetta ,
waren die wielenal zo? of hejje die opgeknapt. Heb die wielen namelijk ook nog liggen,(ooit een keer opknappen) maar zkr laten stralen eerst,want zien dr top uit!
|
||||
|
||||
hey de wielen waren al zo .. jij hebt ze zeker in 15" ?
gister avond paar leuke wieldoppen gehaald bij mij in de buurt. 't zijn 14" ouwe mercedes wieldoppen zo kocht ik ze beetje gepoetst/polijst de 2 op de wielen.
|
|||
|
|||
Heerlijke jetta !! Lekker laag zoals het hoort
|
||||
|
||||
Amai. Dit vind ik echt een super Jetta. Moest ik er ooit één bijkopen ik zou er ook deze richting mee opgaan. Lekker laag, een dikke velg en mooi blinken.
|
|||
|
|||
Hee zag je vanmiddag rijden!!
je toeterde nog. Maar d8 dat jij in die beige golf reed of haal ik nu twee mensen door elkaar |
|
||||
|
||||
GEEN, i repeat, GEEN MB wieldoppen erop hoor. gewoon niks meer aan doen,
|
||||
|
||||
Quote:
Sluit ik met 100% bij aan. Deze jetta is helemaal super zo ! Die mb doppen zouden naar mijn mening enorm afbreuk doen aan de uitstraling van deze auto!
|
||||
|
||||
auto is terug naar de oude/vorige eigenaar, nix loos met de auto maar financieele dip was de boosdoener...helaas
|
|
||||
|
||||
ja las het op vortex... zonde hoor..
|
||||
|
||||
hele dikke jetta
heb hem alleen nog nooit in de buurt zien rijden helaas. woon zelf in hhw heb een lage blauwe golf 3 |
|
|||
|
|||
vette, vette jetta! veel mooier als de dikke bumpers zoals ik zelf heb!
|
|
||||
|
||||
heey, de jetta ging idd niet door..maatje van mij heb ehm nu gekocht.. van de zelfde jongen als ik ehm kocht.. hij had een 1.6 schakel(die ik had) en een 1.8 automaat met elec schuifdakje en stuurbekrachtiging.die heeft hij nu, ding rijd echt super.. hij kocht ehm op orgi veren alleen voor ietsje lager en standaard gare wielen.. zitten nu 14" staal op met mijn ouwe mercedes wieldoppen ..komen wel andere wielen op maar voor nu maar even zo.. binnekort zal ik is foto's posten.
|
||||
|
||||
mooi ding! mijn complimenten
|