|
||||
|
||||
Doe je netjes allemaal! interieur is super!
|
||||
|
||||
Hallo alllemaal,
zoals ik al vertelde was ik druk bezig geweest met het kaal maken van de onderkant, echt een Klote werk maar zo vind je wel alle slechte plekken, Zo zag het er eerst uit: Na een tijdje aan modderen, was ik al een eind: Alle verdachte stukken uitgestraald, voorbeeldje, gelukkig niets mis mee En uit eindelijk ziet het er dan zo uit: De bedoeling uiteindelijk is dat alles (de onderkant en de wielkasten) in de coating gaat en mee word gespoten in de carroserie kleur, In eerste instantie wou ik hem een of ander excotisch blauw spuiten, maar achteraf houd ik hem denk ik toch maar zwart, maar of ik de onderkant dan ook zwart hou weet ik nog niet misschien een andere kleur voor het contrast nog ff over dubben......
|
||||
|
||||
Hallo allemaal,
Laatste tijd weer wat drukjes met een schade autotje van mijn vriendin, maar toch nog snel ff wat foto's, Achteras er van onder gehaald, was al omgebouwd naar schijf, alles verder in orde alleen wat revisie werk aan gehad. As gedemonteerd, en mooi gestraald, daarna gepoedercoat Gelijk nog wat kleine prut mee gestraald en gecoat Ik heb de as maar een grijs tintje laten geven zwart is ook zo zwart
|
||||
|
||||
damns strak hoor ik blijf het volgen...dit soort projekten hou ik wel van
|
|
||||
|
||||
Zit stiekum toch wel wat laswerk in..maar dat weet je eigenlijk toch niet echt van te voren,hebben wij wat meer geluk mee gehad,maar je doet het allemaal wel heel netjes!Complimenten!
Ook de aanbouwdelen worden super zo!! Ga zekers zo door.
|
|||
|
|||
blijf dit cker volgen je pakt alles goed aan
|
|
||||
|
||||
Hallo allemaal,
Weer ff geleden dat ik wat gepost heb, maar druk met vakantie geweest, nog ff in de lappenmand gezeten, maar nu toch weer even wat gedaan! Omdat ik eigenlijk nooit gelimiteerd wil zijn hoe laag ik mijn auto wil hebben, misschien de onderste gangen van mijn schroefset ook eens wil proberen of zelfs misschien nog wel op lucht ga rijden Heb ik mijn chassisbalken een beetje aangepast. Ik zie bij veel vrienden dat de aandrijf assen aanlopen. dat zag ik niet zo zitten Zo ziet het er origineel uit (rechts): Hier in de motorruimte, mijn vader was nog net op tijd met de foto, zat er nog net niet met de slijptol in Een stukje er uit geslepen ongeveer een centimeter of 2 een stuk plaat (3mm) in vorm geklopt 3, en er in gehecht. De binnenkant natuurlijk wel ff schoongemaakt en in de epoxy gezet. Hier alles afgelast en afgeslepen: Hopen dat ie nu niet meer aanloopt
............When I grow up, I wanna be a mad scientist FAD crew Last edited by Juupje : 29-09-2008 at 22:39. |
|
||||
|
||||
Hoewel links niet echt een probleem is, maar bij flinke verlagingen soms net aantikt hier ook een klein beetje aangepast
Weer origineel: En hier weer klaar: Denk nu wel dat ie met zijn buik op de grond kan hoor
|
||||
|
||||
Knap werk en goed aangepakt.
|
||||
|
||||
Vanavond weer druk bezig geweest met de golf, de motor ruimte ver klaar gemaakt voor het spuiten, de kabelboom is helemaal gesoldeerd dus die eruithalen was een beetje lastig dus maar ingetaped
Een mooi zeiltje gespannen en de vloer flink nat en begonnen met de epoxy op de binnenschermen Gelijk de rembekrachtiger en wat beugeltjes meegeprimerd En hier de rest van de motorruimte Er zit her en der wel een klein stofje in primer maar moet toch weer geschuurd worden, vind het eigenlijk wel een leuk kleurtje
............When I grow up, I wanna be a mad scientist FAD crew Last edited by Juupje : 03-10-2008 at 07:45. |
|
||||
|
||||
jij ben goed bezig!, keep going!
mvg Mike |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit kerel, ga zo door
|
|
|||
|
|||
Ziet er allemaal toppie uit maar waarom haal je de kabelboom er niet even uit .......
Of wordt ie weer dezelfde kleur?? |
|
|||
|
|||
Quote:
Als je goed had gelezen dan wist je het zelf ook. Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
De vorige eigenaar had er al een 16V inleggen en had de kabelboom geheel gesoldeerd, waardoor hij er niet zo 1 2 3 uitging. Ik wil deze boom grotendeels zo behouden en daarom maar ingetaped. Ik heb de tules wel terug getrokken en alle bomen het eerste stuk los ingetaped Vervolgens het geheel opgehangen waardoor ik gewoon rond de kabel boom heen kan spuiten. (zie zojuist dat je dat nog niet op de foto kan zien) Deze epoxy was inprincipe alleen om de kale plekken te conserveren. Nu op somige plekken nog wat schuren en plamuren dan heel de ruimte in de gewone primer en dan alles in de lak. De kleur word niet het zelfde maar wordt een tint donkerder. Groetjes Hans
|
||||
|
||||
Ziet er prima uit zo, suuc6 verder, maar dat komt wel goed denk ik...
|
||||
|
||||
amaai die wordt stevig aan gepakt
nice interieurke |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik doe mijn best, ben natuurlijk maar een amateurke in een schuurtje maar doe mijn best hem zo netjes en vooral ook gedetaileerd afgewerkt te krijgen wil hem 100% hebben! Groetjes Hans
|
||||
|
||||
Hallo Allemaal!
Gister en vanavond weer lekker bezig gewest in het schuurtje, het voorfront en de motoruimte geschuurd, mijn handen natuurlijk tig keer opengehaald aan al die scherpe kut randjes Toch ook nog even snel het oog van de stang van de motorkap afgeslepen heb ik toch niet nodig en was ik vergeten er uit te halen Daarna alles van het front lekker afgeplakt Toen heel het front in de spuit plamuur Nu alles maar lekker laten drogen en dan alles maar voor de verandering weer schuren en alles in de primer en dan alles in kleur eindelijk groetjes Hans
|
||||
|
||||
deze ga ik echt ff volgen...
mooi werk man keep it up