|
||||
|
||||
nou wiellagers zitten er weer in , maar omdat de remmen ook aan vervanging toe waren die ook maar meteen gedaan , komen altijd weer dingen bij , ik heb ook metee de distrubutie laten doen , toen de polie losgehaald werd zakte de dynamo al een stukje in , het blijkt dus dat de lagers van de dynamo rot zijn! , hoop dat toch dat het geluid is wat je hoorde , want bij versnellen hoorde je het meer , dan drijft ie de polie harder aan toch?
weet iemand of je die lagers los kan krijgen van de dynamo?? anders iemand die nog een goede dynamo heeft liggen?? groet Eelco |
|
||||
|
||||
lagers kan je los kopen; ik weet alleen niet of dat bij de dealer kan. Op de specifities van de lagers (diameters en breedte) kan je sowieso bij een SKF dealer die lagers kopen.
Ik heb zelf een dynamo voor een polo gereviseerd met SKF vervangingslagers, het is geen moeilijk klusje.
|
||||
|
||||
nah mensen!
4 wiellagers vervangen , andere dynamo , distrubutie , voorremmen vervangen , stuurstangen vervangen , en rij net in de auto en het geluid is er nog! auto moet nog wel uitgelijnd worden , maar blijft een irritant geluid! gaat met de toeren mee van de auto , zodra je geen gas meer geeft hoor je het bijna niet meer , ik heb toch het gevoel alsof het uit de motor zelf komt nu... echt zon aandrijfgeluid maar dan met wiellager gezoem erbij! merkte ook dat het wiel wat hobbelt als je rond 40-50 rijd? mensen iemand die weet wat het kan zijn??? automaatbak lager??? wil van dit rotte geluid af , verder rijd de auto perfect! grtz eelco |
|
||||
|
||||
kom mensen , niemand die dit probleem kent??
|
|
||||
|
||||
homokineet zou het natuurlijk kunnen zijn. maar doet hij het altijd ook als je het gas los laat??? en hij doet het niet met de automaat in de vrij? homokineet zit aan je aandrijfas. je hebt er twee, de binnenste en de buitenste. en dat hobbelen, ik zou toch denken dat de veerpoot dat is. is je demper niet lek ofzo?? ik zal er nog ff niks mee doen wat ik hier zeg want ik ben er absoluut niet zeker van, het lijkt mij gewoon het enige mogelijke. wacht nog maar is even op wat de experts zeggen
|
||||
|
||||
hmm denk niet dat het de homokineet is want je hoor het haast niet meer met gas los... , veerpoot is het ook niet aangezien die er vrij nieuw uit zien!
bedankt voor je reactie , nog meer mensen die het weten of het de baklager kan zijn?? |
|
||||
|
||||
heeft een automaatbak trouwens 2 punten waar je olie bij kan vullen?? had zoiets gelezen??
|
|
||||
|
||||
iedereen heeft het over homokineet enz...heb je ook wel eens gekeken of je geen speling heb in je draagarm??Omdat hy by gas geven herrie maakt,en nr rechts trekt...
Kan je ook zien of de as aanloopt na ryden,mooi schoon blank staal...
|
||||
|
||||
aangezien er veel vervangen is lijkt me dat niet , dat was hij dan wel tegegekomen!
lijkt toch echt dat het uit de bak komt , maar wat?? vandaag uitgelijnd , maar auto trekt af en toe nog een beetje naar rechts?? toch maar even terug |
|
||||
|
||||
niemand verder die dit bekend voor komt???
|