|
||||
|
||||
Quote:
dus eigenlijk......sponsored by volksforum.com , vwforum.nl , marktplaats.nl , cleaned.be en ga zo maar door.... thnx to you guys and gals!!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bijna. René is verantwoordelijk voor magazijn en logistiek binnen OTTO Packaging BV, onderdeel van OTTO uitzendkracht BV.---> www.ottowerkt.nl met andere woorden, polentemmer!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Heb je in ieder geval nog een keer de broek aan.... thuis is het wel anders bij je :p
|
|||
|
|||
Ziet er mooi uit Rene!!
Nu mij nog wat stukken fixen! |
|
|||
|
|||
dat ziet er allemaal heel netjes uit rene!!!!
kan niet wachten tot hij klaar is grtz filip |
|
||||
|
||||
Quote:
kom maar ff temmen in de bollenstreek en bij de kassen van Aalsmeer...die gasten hebben schijt...... |
|
||||
|
||||
zag van de week nog een bussie rijden van ottowerkt.
|
|||
|
|||
niks verkeerds zeggen over polen , ze werken keihard en ik ben ook 50 % pools ..... (zou ik mijn rijgedrag van mijn poolse kant hebben.? )
|