![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
165-50 onder een mk2 is niet anders dan aanpassen om laag te gaan, word er wel gekeken naar rijgedrag? Mijn mountainbike heeft bredere banden! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wedden van niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb de auto niet om op het circuit te rijden of iets in die richting, snoeihard door de bochten heen jagen doe ik ook niet. Gewoon een beetje lowriden. Ik heb dit topic alleen maar gemaakt omdat ik me af vroeg wat er misschien mis zou kunnen zijn met m'n vering op dit moment. Ik ga vanavond ff m'n hulpveren er weer tussen zetten, kijken of dat helpt. En ik blijf lekker op 13 inch cruisen ![]() Over het nut van verlagen zijn de meningen natuurlijk verdeeld. Ik vind het zelf gewoon gaaf om zo laag rond te rijden...gewoon omdat het kan ![]() En ik vind het er wel vet uit zien ![]() Last edited by Gertjan : 27-05-2008 at 18:57. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had 165/50 op een 6inch velg. Grip en wegligging waren goed. Bandje was een beetje getrokken, maar niet overdreven. Dat hele erge getrokken vind ik niks. Voorbeeldje; ![]() Niks mis mee toch? Drempels waren prima te nemen, ook met een normale snelheid (zoals je bij lessen hebt geleerd). ![]() /Edit; Onder een MK2 weet ik niet of het mooi is. Over het algemeen vind ik daarbij een wat bredere band mooier bij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ach, een simpele Golf 2 stond standaard ook op 155/80-13 of 175/60-13. Dan zie ik geen probleem in het monteren van 165'ers.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoe vaak zie je die simpele golf nog steeds op die banden rijden.... juist, de meesten zijn total loss ![]() Ik zelf ga liever niet onder de 165 voor deze gewichtsklasse.. maar ik heb 185... mvg db |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb trouwens de hulpveren er weer tussen gezet en weer ff wat andere bumpstops, en hij rijdt nou weer enigsinds normaal
![]() |