|
|||
|
|||
jammer van de rallye was een mooie auto.
maar hopen dat die zelf niks heeft.
|
||||
|
||||
zoveel schade is er niet aan, en hij moest toch op 1 plekje bijgewerkt worden , kan dat mooi in 1 x
die komt wel weer strak de weg op |
|
||||
|
||||
hoe mooi of zeldzaam ie ook is, tis en blijft een auto.
het zuigt,maargoed. een auto is te vervangen, een leven niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had niet anders verwacht van je!
|
||||
|
||||
Hier maar een reactie van de eigenaar zelf!
De Rallye word gewoon weer gemaakt! Er waren 2 bouten uit de fusee gelopen en 2 afgebroken. het gebeurde allemaal veel te snel. en gelukkig reden we met z'n 3en 100km/h alleen kon op het moment dat het gebeurde niet meer sturen alleen remmen. raakte toen met een gangetje van ongeveer 20 de vangrail dat was klink balen! Ben nu op zoek naar de 2 voorste zijschermen en voorbumper. Auto word zaterdagochtend gebracht. Ben nog wel naar de worthersee toegegaan. Ga de Rallye gewoon rustig aan weer in orde maken, en misschien gelijk wat extra dingen veranderen dat hij nog specialer word. Maar dat moet ik allemaal nog even bekijken. Eerst maar de onderdelen vinden. |
|
||||
|
||||
Wat voor bouten waren uit het fusee gelopen dan Matthijs? De wielbouten?
|
|||
|
|||
Quote:
Die zitten in de wielnaaf. Bouten van schokbreker zitten in de fusee. |
|
||||
|
||||
Sorry ik bedoel uit de wielnaaf, dus niet de bouten die in de adapter zaten, maar de inbus bouten van de adapter. Voor zitten er H&R adapters, denk dat ik er 2 gewoon niet vastgezet hebt anders kan ik het niet verklaren. Maar ja het is gebeurt en het is flink balen. Maar nu maar snel verder gaan met de boel weer in orde maken.
Heb als het goed is morgen een bumper en rechter zijscherm. dan nog alleen linker zijscherm en wat klein spul. Maar zoals ik al eerder zei, ga er geen haast mee maken. alles moet gewoon in orde. en wil misschien nog iets veranderen, kijken of dat dan ook meteen haalbaar is. |
|
|||
|
|||
Heel jammer dit, maar ieder geval succes met het opbouwen weer.
|
||||
|
||||
Laten we hier nu geen "Wel-niet Adapter" topic van maken,Het is gewoon Mathijs zijn eigen schuld Succes ,spreek je snel.
|
|
||||
|
||||
echt balen succes met de wederopbouw
Mooi dat het alleen een paar delen zijn en dus niet Totall los is.. Heb de bouten van de adapters ook een keer los gehad maar gelukkig op tijd gemerkt.. Ben niet zo'n Rallye fan maar vind deze in deze kleur echt stoer! |
|
||||
|
||||
hele mooie auto~! ik vind rallyes erg mooi en bijzonder moet ik zeggen.
en het vast wel weer goedkomen met de golf, gelukkig geen persoonlijk leed, da's nog veel belangrijker.. |
|
||||
|
||||
Uber Golf = Rallye!
Balen van de schade, in ieder geval succes met de reparatie etc.
|
||||
|
||||
Is mooi klote om zo je rallye achter telaten.Hoop ook voor je dat ze hem dan ook nog eens netjes zonder meer schade thuis afzetten.Wens je veel succes met de reparatie van je prachtige auto.
grt Michel |
|
|||
|
|||
heel spijtig dat dit gebeurd is.
hoop dat hij terug wordt zoals hij nu was of nog beter/mooier! heel de week uitgekeken naar mijn ex wagen en dan zoiets horen is wel een raar gevoel! sterkte maar da komt wel goed. grtz |
|
||||
|
||||
ik hoop dat het goed kom succes met opknappen
|
|
||||
|
||||
Ik ' zocht ' deze rallye ook in Oostenrijk, jammer om te horen waarom ik hem niet gezien heb.
Schade valt zo te lezen erg mee, gelukkig. Succes met het repareren en dan snel maar foto's posten
|
||||
|
||||
Heb hem ook niet gezien, wel een andere mooie witte.
Hij zal er zeker beter op worden zo te lezen.
|
|||
|
|||
hey jij was die golf ralley van de sluisjesdijk? zonde man auto is gewoon top .
succes met je wagen. oh ik zie dat er twee witte ralleygolfs zijn. even goed succes.