|
||||
|
||||
even kleine update,
er zijn geen foto's van het laswerk, maar enkele foto's meer van de restauratie zijn er wel.. mocht er interesse zijn dan worden deze nog wel een keer ge-upload. de golf is gisteren naar de rdw in venlo geweest om hem te laten keuren (stuurinrichting had een klap gehad, en zodoende vond politie het nodig om de kentekenpapieren in beslag te nemen). Nadat gebleken was dat de auto gewoon in orde was werden de chassisnummers nog even nagekeken.. en wat bleek dus.. de nummers waren ooit omgekat.. dit moet in de tijd voordat hij naar NL is gekomen gebeurt zijn.. dus voor 1990.. nu staat 'ie dus bij de politie in afwachting op bericht van de duitse politie.. en wat er verder mee moet gaan gebeuren weten we tot dusver niet. alsof die zooi allemaal nog niet lang genoeg geduurt heeft.. je kunt het maar treffen verdomme! |
|
||||
|
||||
zo das goed balen zeg.... naja, afwachten.. veel meer kan je niet doen.
Welke onderspoiler was dat trouwens die erop zat voordat je eraan begon? en heb je die nog?
|
||||
|
||||
wat voor spoiler het precies is weten we niet.. kan hem wel even laten kijken ofdat er iets specifieks ingegraveerd staat..
hij is er nog wel.. dus kan ook wel foto's regelen bij eventuele interesse? |
|
||||
|
||||
zo ben ik weer, ben er effen tussen uit geweest vanwegen al dat gezeik had ik er effe geen zin meer in.
maar hij is nu eidelijk gekeurd heeft een nieuw chassisnummer gekrenen. en krijg ook een nieuw kenteken dat vind ik wel balen, en verder nog nieuws ik heb nu weer een golf1 cabrio bij gekocht en daar licht een 1.8 16v in daar is een en ander aan gedaan :P. die wil ik nu in de oranjese leggen. en dan nog de steurbekrachtiging omzetten. en dan nog achter schijf remmen. dus nog werk zat owe ja en heb teven nog 1 vraag de inlaat poorten van een 1.8 16v van de cilinderkop zijn die even groot als een 2.0 16v. groeten peter |
|
|||
|
|||
met 1 woord gedurfd
vind het jammer zo,n cabby maar ja ieder zijn smaak |
|
||||
|
||||
bedankt, ieder zijn smaak inderdaad.
nog even een vraag, zijn er ook zwaardere verstuivers te verkrijgen voor de 1800 16v motor? motorblok ligt intussen al bij een revisibedrijf, zal worden voorzien van wat pretspul. tot zover! |
|
||||
|
||||
Hallo allemaal,
om jullie allemaal een beetje up-to-date te houden hierbij een kleine update, ik rijdt tegenwoordig rond met een gereviseerde 1.8 KR motor, hier hangen 2 40'er webers achter, spaghetti, en een handgemaakt rvs uitlaatsysteem tot de einddemper. genoeg gepraat, enkele foto's. samen met de manta van een maatje van me: samen met de corrado van een ander maatje van me: en nog 1 foto van m'n andere golfje, Golf 3 2.8vr6 aut. (corrado's daarnaast zijn van 2 maatjes van me) |
|
||||
|
||||
ik denk dat we binnenkort maar even foto's moeten schieten van de motor ruimte enzo. vind het wel netjes geworden met die kr motor.
en aankomende winter gaan we er mee beginnen om er een golf 3 dashboard in te bouwen. tips enz. zijn altijd welkom! |
|
||||
|
||||
goed aangepakt,ben het alleen wel met de rest eens qua stijl....zou als ik jou was nog even zoeken om een quartett-set of in elk geval de wielbogen,die doen nu een beetje afbreuk aan de afwerking.