|
|||
|
|||
Quote:
Waar heb ik verteld dat ik kan blijven rijden op rode diesel?? Ik denk dat je de post van een ander gelezen hebt.. De man die hem opgeknapt heeft die heeft er rode diesel in gegooid omdat dat het eerste was wat hij voor handen had.. EDIT: IK ZIE NET DAT KAZZO JOU BERICHT GEQUOTE HAD, DAAR ZIT HET "PROBLEEM" Ik zelf gooi er geen rode diesel in, je weet het maar nooit.. Maar goed we zullen wel zien of ik gecontroleerd wordt en of er dan nog sporen van rode diesel in zitten.. Denk/hoop dat het met 5 tot 10 liter wel mee zal vallen.. Ben wel van plan om eens op plantaardige olie te gaan rijden.. Heb begrepen dat dit verder geen consequenties heeft voor het blok.. Toch?? De vorige eigenaar trouwens heeft een oude mercedes diesel en die heeft laatst gereden op een volle tank afgewerkte hydraulic olie.. Op en neer naar friesland (vanuit limburg) geen problemen ondervonden.. Last edited by mark2fpolo : 16-05-2008 at 15:26. |
|
||||
|
||||
De controles die ik heb gehad met de Mercedes van pa waren monsters uit de tank. Maar hoe ze nu bepalen of er op gereden is / wordt weet ik niet. Wat ik wel weet is als je nat gaat dat ze dan terug gaan rekenen vanaf het moment dat je de auto hebt en gaan kijken naar de kilometers die er mee gereden zijn.
|
||||
|
||||
Een 2 tanksysteem zou hiervoor toch de oplossing zijn? als ze toch maar in je echte tank kijken... Ander filter vooraan + leiding tot de pomp, en de orginele leiding+filter laten zitten (die dan niet rood kleurt ) dan mogen ze zelfs je kap openen ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ze bij de douane ook niet op hun achterhoofd zijn gevallen.
Ik heb het ook bij me boot gehad. Oude werksloep van smit. En we varen nog steeds met rode diesel. Toen hebben we gezegd dat we hem van smit hadden geleend. Ze gingen alles controleren met kenteken enzo. En we hadden het geluk dat het kenteken na 8jaar nog steeds op de naam van smit staat. Anders waren we nat gegaan. |
|
|||
|
|||
Ik heb met een oud schipper gepraat die jaren lang op een tanker gevaren heeft.. Hij vertelde mij dat rode diesel na 1 tank beurt al bijna niet meer terug te vinden is..
hij had vaker de heen reis rode erin en op de terug reis witte, en als er dan een monster genomen werd door de douane was er niks te vinden... Want als je rode erin hebt en witte op de papieren ben je ook aardig nat als schipper ... Dus volgens hem was het allemaal gelul, maar hij zei wel dat het risico om te rijden op rode diesel te groot is tenopzichte van de kosten die je er mee bespaard... Dan kan je beter op slaolie rijden |
|
||||
|
||||
Niet ff hallo zeggen he als je bij MONTICAR in Roermond bent aan het werken hé teminste volgens mij was je daar aan het werk, ik hoorde je stem en dacht van heey volgens mij is dat mark, maar toen ik buiten kwam stond daar deze golf 1 en dacht ik van nee dat is hem niet geweest.. hahaa gr ronnie, ohja ik kwam daar pakketen afgeven..
|
|||
|
|||
Dat ben ik niet geweest... Misschien een dubbelganger met ook een golf 1?
|
|
||||
|
||||
Hee Mark ik wist niet dat je zo`n golf had joh!
Wat vet zeg! Super...!
|
|||
|
|||
nieuwe picca's
|
|
||||
|
||||
superwagen....staat er heel gelikt bij.
geniet ervan
|
||||
|
||||
Echt een leuk ding!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij ken ik die auto!!
Een oom van mij heeft precies dezelfde gehad, zelfde jaar, motor en kleur! En hij woont niet ver bij jou vandaan... Maasbracht gok ik!!
|
|||
|
|||
Quote:
Hij komt idd uit maasbracht.. Is jou oom de gene die hem opgeknapt heeft dan?? Ik weet wel dat hij voor de schredder is weggehaald en toen opgeknapt.. |
|
||||
|
||||
Ik zal hem eens vragen of dit die van hem is geweest.
Hij heeft hem toen volgens mij nieuw gekocht!! Een aantal jaren geleden heeft hij hem verkocht aan een jongen uit Beegden, deze heeft hem toen behoorlijk verkl##t. Had ik hem toen maar gekocht... Morgen laat ik je even weten of het deze auto was. Gr. Bas
MK1 GLD 1980 MK1 Cabrio Sportline MK1 Cabrio Classicline Audi A4 TDI Seat Ibiza Last edited by bas74 : 29-05-2008 at 10:59. |
|
||||
|
||||
Het is inderdaad de golf van mijn oom!!
Als je er meer over wilt weten dan kan je me altijd mailen. Gr. Bas
|
|||
|
|||
Ha die Bas , dank voor dit bericht van het Golfje.
Voor de eigenaar , Leuke auto , is van m'n ouders geweest. Hebben hem gekocht toen deze een jaar of 2 oud was. Er is in ieder geval al ooit een andere motor in gekomen , de eerste was op. Vroeger zat er nog een andere gril in met dubbele vierkante lampen en een spoiler voor , niet die op de foto. Wil je meer weten dan hoor ik het wel. |
|
|||
|
|||
Wel leuk om het nu terug te zien natuurlijk..
De gene die hem opgeknapt heeft vertelde mij dat de wagen van een schilder geweest is.. Ook een van jou ouders wellicht?? Er ligt nu weer een andere motor in, deze komt uit een jetta met koprolschade De motor was vrij recentelijk gereviseerd voor hij koprolde.. Ik heb wel wat foto's van het opknappen, maar als jij nog foto's hebt van de oude staat en dan het totaal plaatje?? |
|
||||
|
||||
Vandaag je auto in reallife gezien met een mooi netje onder de auto voor de marter..
ziet er erg goed uit hoor.. mooie wagen..
|
|||
|
|||
Hallo Mark,
Deze auto is inderdaad van onze ouders geweest. (TheMaverick is een broer van mij). Deze auto hebben ze in 1985 gekocht bij Het Centrum in Maasbracht, en waren hiermee 2de eigenaar. Er is indertijd een trekhaak onder gekomen waardoor er toen raw op de voorschermen gemonteerd zijn. Zij hebben de auto in 2002 verkocht aan iemand uit Beegden. Zover wij weten heeft daarna een schilder deze auto gehad.(ik dacht uit de omgeving van Echt) Ik heb nog een paar foto`s, maar ik weet niet hoe ik deze moet plaatsen? Gr. Henri Ps ziet er mooi uit nu. |