|
||||
|
||||
Ik was zaterdag voor het eerst naar Spa geweest, erg gezellig en geslaagd. Mooie swap-meet, een stuurtje gescoord, mooi weer, mooie lokatie, mooi dus :biggrin:
Volgend jaar zeker weer!! |
|
||||
|
||||
die groene ratlooker was erg cool!
chassis en motor (30 pk) waren tip top gerestaureerd!! snap nog steeds niet hoe hij die 225/70/15s onder de achterschermen gekregen heeft :-)
|
||||
|
||||
dacht op een gegeven moment dat leon er toch was, maar bleek de engelse tweelingbroer van zijn bus te zijn
|
||||
|
||||
Dat was idd net leon!! Moest ook ff 10 keer kijken voor ik zeker wist dat het hem niet was!!!
@dennis, geinige foto!! Hij rijdt weer goed hoor! Beetje oververhit! Ff wat zorgen voor xtra lucht en hij kan er weer volop tegenaan!!! Thnx voor de goeie zorgen!! |
|
||||
|
||||
echt helemaal te gek echt kloot'n dat ik niet mee kon, heb het hele weekend gebaald. Mooie foto's allemaal!
|
||||
|
||||
hoe zat het nou met deze? stond een belgisch i-net adres op, maar die platen... exportplaten ofzo??
|
||||
|
||||
Ik denk dat het een 1-dags kenteken is, zoals je kunt aanvragen om ermee naar de RDW te rijden voor een keuring.
|
|
||||
|
||||
Quote:
als je je kentekenplaat kwijt bent kun je tijdelijke witte nummers krijgen.. |
|
||||
|
||||
volgend jaar ben ik weer van de partij!!!
hanzz |
|
||||
|
||||
Quote:
huh? niet cooooooooooooooooool?? :biggrin: |
|
||||
|
||||
nee snikheet :p
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt, maar dan staat er wel altijd een maand ingeslagen van geldigheid. Dit zijn gewoon caravanplaten. waarom ? Kenteken is bij RDW niet bekend trouwens. Last edited by Cabby 82 TDi : 09-08-2004 at 17:07. |
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 09:45. |
|
||||
|
||||
een dags kenteken is dacht ik 1 letter en 4 cijfers.
lijkt me gewoon een caravan plaat, hij zal wel nummerplaten vreten met die lage bak
|
||||
|
||||
Quote:
Correctie: dagje Spa was KEWL, weertje UNCOOL
|
||||
|
||||
3 meetings in een week met een onderlinge afstand van totaal 1800 km! is mijn kevertje een beetje teveel geworden!
Daar stond ik dan op de vluchtstrook met een poelie die helemaal in de dynamo was gaan vreten en zelfs voorbij de spie was gelopen Gelukkig stopte Michel (Rode ragtop ovaal met empi's) en die gaf me een ring van zijn velgbouten die ik achter de poelie zette waardoor ik verder kon karren. Bedankt! Top! Blijkbaar was mijn gratis Noorse dynamo ook niet al te best. :o Op mijn site staan inmiddels bijna 100 foto's van een verders perfect weekendje Spa..... enjoy! Voorproefje: |
|
||||
|
||||
Quote:
ooohhh ok!!! ik = blond he... LOL!! |
|
||||
|
||||
Quote:
zal es vragen... |